Fulutmaningen-Bumling
Jag välkommnar Tiara Bumling till starlight shore!!!!Hon flyttar dit för hon har hört att chanserna att bli sångerska är stora där.Och så ska där finnas många heta killar.För målet med det här är att spela i generationer tills någon inte har kvar några av hennes fula drag.Men för att gör det lite svårare så vill jag att arvtagaren ska ha hennes hår färg och egenskapen hetlevrad.Precis som hon.
Hennes egenskaper är:
.Hetlevrad
.Festprisse
.Hopplös romantiker
.Klumpig
.Slabbig
Redigerad av Medarbetare, ändrat till Hetlevrad istället då felstavningen lustigt nog blev en svordom. /Mitchika
Följer! :D
#4 Tack min första följare!!!
Följer!
:)

Följer
Haha, det heter inte *** xD det heter hetlevrad xD
*Inlägget redigerat av Medarbetare, då det faktiskt räknades som en svordom och samt att felstavningen blivit rättad! :)
/Mitchika*
#25 Förlåt att man stava fel måste du skratta så himla mycket åt det?
#26 Det var ju bara lite roligt…
Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 
Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina
Jag trodde det hette Hetlevererad xD
det var faktiskt lite kul…***, hihi x)
Inlägget redigerat av Medarbetare, då det faktiskt räknades som en svordom och samt att felstavningen blivit rättad! :) /Mitchika
Medarbetare på Pokémon iFokus
#26 Take a chillpill for god sake, its called humor, geez…
#28 lol ^^ det är inte lätt xD
# 28 Jag trodde också det… 
Följer ;)
#30 det är lungt jag brukar också ha humor!!!
#33 Tydligen inte… xD
hahahahahahaa följer omg xD
så himla flum! xD
#34 du vet ju inte ett skit om jag har humor elller inte..Och du vet inte alls hur mitt liv är.Så nu behöver du inte bara svara det här med att du bara skojade för jag tyckte inte det var kul!!!
36# öh.. det var bara ett litet skämt? kom igen, sånt ska man inte bli ledsen för :D
som #30 sa, take a chillpill and everything it's gonna be alright :3
Lägg av alla.
TS ska kunna ta rättningar utan ledsna miner men ni ska inte börja skapa tjafs.
Onödig kommentar, move on helt enkelt.
Frid och fröjd nu okej?
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
#39 peace! :D
Precis :)
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
#39 ja peace det är bara onödigt med tjafs:D
#41 :D
#42 exakt vad ja ville höra ^^
Följer!
följer :)
Följer :D
Killen går fram och flörtar med ännu en snygg tjej.Men den här gången drar Tiara honom med sig och dom börjar prata.Men han vissar sig vara gift.Men inte med någon av dom där tjejerna.Tiara tänker surt att hon ändå inte ville ha något otroget svin!!!Tiara har verkligen inte någon lycka med killar!!Hon blir bara ignorerad.Undra varför?
#44#45#46 Tack!!!!
När hon kom hem så gav Isaac henne en present.Det var ett bärbartpiano!!Isaac spelade själv gitarr eftersom han jobbade inom musikbranchen:)
Sen efter ett tag frågade Isaac om dom skulle bilda ett band.Det gjorde dom och döpte det till "Bumlingarna".Sen gick dom båda till parken för att spela för dricks!!!
Hennes favoriter är:
Färg=Viollet
Mat=Karlssonbonara
Musik=Latino
#39 omg.. Det är skämt pp! all hope in humanity is gone…
sista inlägget i den här tråden, sen lämnar jag er ifred.
#36 Jag har inte på något sätt varit nedlåtande mot dig, ja tänker inte heller be om ursäkt för något som du missförstod, så jag vet ärligt talat inte vart du försökte komma med ditt inlägg. Men ja ska inte ställa några frågor efterssom ja inte ska kolla in denna tråd någe mer
Men hare gött, o lycka till med fulingen du har där 
Vart spelar man golf? 
#87 man får det med Rampljuset eller det fick jag i alla fall.
Finns det en park med dom? Skulle vara roligt att ta dom till parken i så fall. ;3
Följer ;)
#117 tack!!
Vad roligt att du har fortsatt med din fulutmaning! :) Jag har typ helt glömt bort min… xD
nemen denna tråd igen, följer fortfarande :3
#119 #120 tack
Följer! :)
Asså jag döör :'D Tiara är ju bara för vacker!
Följer absolut!
//Klara
#134 tack
#135 visst är hon super snygg xD