Yeey!
äntligen tog jag mig i kragen och beställde övernaturligt :D jag har grubblat på det här ända sedan jag fick reda på att det skulle komma ut, men inte förrens nu som jag har köpt det xD kanske är lite efter men då får jag vara det :P är ni nöjda med spelet och var beställde ni erat spel om ni nu beställde det? :P
PS: Är super glad ^^
Kul att du har skaffat det! Jag själv har inte lyckats skaffa det ännu (min budget tillåter det tyvärr inte… :P), men hoppas få det i julkapp! Verkar som ett superroligt spel dock! :D
#1 haha min mamma sa att hon hade en överaskning och det vissade sig vara att jag skulle ta livmoderhals sprutan och då fick jag ett litet damp utbrott ^^ (Har ADHD så kan bli ganska lätt arg ) tillslut kom jag och mamma överens om att om jag fick köpa spelet så skulle jag ta sprutan och det fick jag :D
#2 Oj, det var en bra överenskommelse. Önskar att jag kunde fått ett så bra erbjudande när jag skulle ta mina sprutor! :P
Tur att mina döttrar har tagit sprutorna redan, annars hade plånboken varit tom nu om dom sett detta :-)
#3 haha ja annars hade dom nog fått brotta ner mig xD är ganska envis och det har jag bevisat ett par gånger ^^
#4 haha aa säkert :P
och snart ska jag upp till ADHD centret också, och jag har ingen lust… jag åker dit en gång i månaden och jag behöver åka tåg! och det hatar jag :/ haha är lite konstig men aja :P