Eithan i Malice!
Jag har fått den stora äran av My att få testspela hennes stad "A town called Malice", eller helt enkelt Malice, nu när den börjar bli i stort sett klar. :D
Så ikväll och även kommande dagar så kommer jag att testspela staden Malice i jakt på buggar och fel, samt för att se vilket innehåll som skickades med världen och vad som kan behöva åtgärdas. Som "betatestare" av världen är jag helt lyrisk och jag vet självklart vem som ska få vara testsimmen i Malice… :D
Buggar, glitchar, fel och saker som behöver åtgärdas kommer att postas i tråder "Testspelar Malice!" som Myismyname skapade just för sådant. Här kommer jag posta mina och Eithans upplevelser och åsikter om Malice, samt bildbomba! :D
Och så lite extra info till My, som kan vara intressant att veta! :D
Mitt Sims 3 under testandet av Malice
Följande expansioner har jag:
- Destination Världen
- Drömjobb
- Kvällsnöjen
- Leva Livet
- Husdjur
- I Rampljuset
- Övernaturligt
Mitt spel är patchat till senaste patchen, 1.39
Följande Mods använder jag:
- Pose Player
- mpregmorph_clothingpack (mod för att få gravida manliga simmar att se gravida ut, samt graviditetskläder för män)
- One More Slot Package
- No Build Sparkles
- nointro
- NRaas DebugEnabler
- NRaas ErrorTrap
- NRaas MasterController
- NRaas PortraitPanel
- NRaas StoryProgression (tar eventuellt bort denna temporärt under testandet, då den kan irritera livet ur mig om jag är på fel humör… XD)
- NRaas Woohooer
- Censor Remover
Lite info om min dator (var länge sen jag skrev ihop något sånt här):
PC, Windows 7 Home Premium, Service Pack 1
64-bitars operativsystem
Grafikkort: NVIDIA GeForce GTX 560
AMD FX(tm)-4100 Quad-Core Processor, 3,60 GHz
RAM: 4 GB
Har jag glömt något är det bara att säga till, My, så lägger jag till det! 
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Följer spänt tråden! 
Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)
Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus
En liten påminnelsepresentation om Eithan skadar ju aldrig heller. :D
Eithan Request
Han dök upp första gången under sin upptäcksfärd i Lunar Lakes, där han introducerades tillsammans med sin vilda utomjordingshäst Lilac Chaser. Han användes för att visa nya aspekt med kvarteret, dom nya föremålen samt ett par andra föremål.
Sedan dök han upp igen för att testa expansionen "I Rampljuset" med mig, där han slutade upp med anden Kim efter mycket om och men och lyckades bli en lysande Trollkarl under namnet "Eithan den Evige".
Han blev tillsammans med anden Kim Inblad och i framtiden skulle dom få åtminstone ett barn vid namn Keith. Keith själv fann sin själsfrände i Liemannen och dom två fick en liten son vid namn Grym, Eithans barnbarn.
Nu dyker Eithan upp igen i Övernaturligt för att undersöka den mystiska staden Malice! I grund och botten är han samma hästälskande Eithan som innan, men med lite förändringar! :D
Först och främst så är Eithan "Övernaturligfierad", så han är inte längre en vanlig sim. Här har vi Älvan Eithan istället!
I övrigt så har vi samma gamla vanliga Eithan! Han är en Hopplös Romantiker (omöjlig, snarare XD) som är Tursam för det mesta (utom inom romantik, såvida man inte räknar anden Kim). Eithan är Äventyrlig och älskar att resa utomlands (speciell till Shang Simla) och en lika hästtokig Ryttare som han alltid varit. Självklart är han även en Naturbegåvad Artist, så vi hoppas att få se Eithan den Evige uppträda i Malice också! :D
Tillsammans med Eithan så flyttar ett par gamla vänner in!
Utomjordingshästen Lilac Chaser (Eithan är inte komplett utan sin bästa hästkompis) och enhörningen Neon! Neon skapades, men användes aldrig till någonting speciellt mer än fina bilder.
Lilac Chaser är hingsten från ens värsta mardrömmar. Inte på grund av hur han ser ut, utan för hur han är. Han är Aggressiv, Odresserad och en Vresigare hästvarelse får man leta efter. Eithans största utmaning i hästväg, både förr och nu.
Neon är ett sto den här gången och en mysig enhörning. I det stora hela är hon motsatsen till Lilac Chaser. Hon är otroligt Modig och orädd, Vänlig mot alla hon möter och otroligt lätthanterlig och Lydig.
Eithan har inte så mycket pengar att börja med, eftersom pengafusk är strikt förbjudet i mitt spel. Därför blev det här charmiga lilla huset deras nya hem! :D
Nu gäller det bara för Eithan att skaffa ett jobb så att han och hästarna har råd att bo lite större, hur mysigt huset än är. :)
Det var rätt ont om folk i staden Malice… så Eithan skrev ihop ett par mail och slängde iväg till folk han kände här och var i världen.
Snart hade flera familjer flyttat in! Bland annat detta söta par från Bridgeport! Den gröna killen gick visst under namnet Felix XY2294. Den andra killen är en kändis från Bridgeport vid namn Kai Leiko!
I huset snett bredvid Eithans hus så flyttade det in en barnfamilj. Mamma, pappa, son och dotter. En idyllisk liten familj i ett idyllsikt hus… antar Eithan? Kanske tiden får utvisa hur familjen kommer att bli..
Ett hus ifrån Eithan (granne till barnfamiljen i inlägg #7) så flyttade det in en man som troligtvis kommer att bli kvarterets galenpanna.
Mannen som bor där hävdar att han heter "Kung Ramon den Tredje" och är en Egyptisk Farao… som är otroligt välbevarad för sin 5000 år gamla (påstådda) ålder. Kvarteret lär verkligen bli… intressant med Ramon i sig.
I den lite mer… slitna… delen av Malice flyttar också en ensam tjej från Sunset Valley in. Eithan känner inte henne alls och antar att hon eventuellt hört om Malice precis som honom.
Det enda Eithan har fått höra ryktesväg om den här tjejen är att hon kommer ifrån Sunset Valley och har fattat en hel del felaktiga beslut i livet. Men nu är hon här i Malice och hoppas på att allt ska ta sig en rejäl vändning.
Den mystiska Chell vet Eithan också väldigt lite om. Hon dök bara upp en dag i Malice, svettig, smutsig och utmattad och mumlade om en massa portaler innan hon försvann igen.
Ett tag senare märkte Eithan att Chell hade köpt ett hus i Malices baksida bland dom slitna husen. Den mystiska tjejen är nu en del av Malices befolkning och Eithan hoppas på att få en chans att lära känna henne lite bättre.
I huset mitt emot Eithans flyttade det in en till barnfamilj, familjen Kaiser. Eithan känner pappan i familjen, Slade, någorlunda väl. Det är en trevlig familj från Twinbrook som letade efter ett nytt hem till sin växande familj.
Men Slade kan inte sluta tjata om hur oroad han är över sin yngre bror, som tydligen försatt sig i en rejäl knipa i Starlight Shores… Eithan hoppas att det hela löser sig och undrar om Slades bror eventuellt kan tänkas dyka upp i Malice någon gång i framtiden?
Den sista nya grannen att dyka upp i Malice hette Leon Harkins, en gammal klasskamrat till Eithan. Leon flyttade hit från Appaloosa Plains tillsammans med sina tre varghybrider Scout, Blade och Reaper.
Leon har inte ont om pengar, men känner sig mer hemmastadd i dom "enklare" delarna av städer och kvarter. Han är dessutom inte särskilt road av att bli fotograferad…
Nu är det nog med grannar! Tillbaka till Eithan! :D
fööljer!!! 
Medarbetare på Pokémon iFokus
Följer!! :D
#13 & #14 Vad roligt! :D
Kommer troligtvis uppdatera senare under dagen, såvida jag inte fastnar i Pokémonutmaningen som min bästis utmanade mig på.. :)
Föööljer såcklart:-)
Följer!! :D
//Klara
#16 & #17 Jättekul!!! :D
Vi får se hur det blir med eventuella uppdateringar idag… min hunds klo ser riktigt illa ut och jag tror att han kommer behöva opereras idag… 
Följer =)
#8 Hoppsan, där ser jag att ett mönster försvunnit! Det där huset ska ha träpanel på utsidan, haha!
Får lägga det på minnet och byta till ett annat mönster!
#18 Huvva, vad tråkigt! 
följer :)
#15 vad var det för pokémon utmaning? 
#18 hoppas han blir bättre!
#19 Vad roligt! :D
#20 Ja, jag blev lite fundersam över den bruna tapeten där. Kändes inte riktigt som en fasad som passade in. :)
Det blev ingen veterinärtid förrän imorgon… är så orolig över hundens klo och att den ska gå av och gudarna vet vad… :S :(
Ska se om jag inte kan distrahera mig med lite Malice ikväll, annars blir det imorgon efter veterinären.
#21 Tack! :D
#22 Kan dra det lite snabbt, trots att det är OT. :) Den kallas för Nuzlockeutmaningen och skapades för att göra Pokémonspelen mycket mer svårare och mer utmanande. Finns en massa regler till hur man ska spela. I början ogillade jag det, men min bästis fick mig snabbt på andra tankar. :D
Tack, det hoppas jag verkligen.. är livrädd för allt som involverar nedsövning av djur så jag hoppas att det går att åtgärda på något sätt som innebär att han inte har ont längre och gärna att han slipper narkos… :(
#24 haha, jag blev intresserad när jag såg ordet pokémon :D
håller med, det är riktigt otäckt när man söver djur!
#23 Haha, nej, verkligen inte! Inte särskilt fint alls!
Usch, jag gillar inte heller riskerna med nedsövning… Obehagligt! Vi håller tummar och tassar här hemma för att allt ska gå bra med vovven!
Lite OT bara… kul med fler Pokémon-nördar på sidan! 

#25 Pokémon 4-ever! :D
Söva djur är det värsta jag vet…
#26 Det håller jag med om.
Får fixas, antar jag. :)
Det är min absolut sista utväg… Min familjs sista marsvin, Willie, dog i min famn på grund av narkos. (Han sövdes för att klippa tänderna) Han var gammal och kunde inte vakna upp ordentligt efteråt..
Stray, min hund, fyller sju år om drygt en vecka så tanken på att söva honom med narkos nu ger mig magsår…
#28 Jag ska fixa det direkt jag startar upp CAW igen! 
Gud, vad tråkigt!
Jag förstår att du oroar dig! Det skulle nog vem som helst ha gjort i samma sits. Narkos innebär ju alltid en risk, tyvärr
#29 Jag ska fråga dom om det inte går att lösa på något annat sätt… gah, vad jag hatar det här!
Nog med OT här. ;) Vill man diskutera det vidare kan man PM:a mig. Det här ska trots allt handla om Eithan i Malice. :D
yey! Eithan! I've missed him soo >_< följer~~
#28 mmm, de borde göra nån slags sims 3 pokémon där man kan göra egna pokémons som kan strida mot varandra, och så kan man fånga nya pokémons och sånt X)
förlåt, det blev ganska OT, jag ska sluta prata pokémon nu :)
#31 Har du? :D Det är verkligen kul att höra sånt!! :) Vad roligt att du följer. :D
#32 Ingen fara, en sista OT-grej tillåten! :) Jag håller med dig till 100 %. EA borde samarbeta med Nintendo och släppa något sådant. Kanske inte med alla Pokémon, men åtminstone många av dom populäraste. :D
Hoppas Eithan köper den där stora hästgården man sett bilder på tidigare ;) Tror den kommer bli en gård för mig sedan xD
#34 Han har ögonen på den, ska du veta! :D
Men den är dyr… och han är ensam och ska börja försörja sig på en Trollkarlslön… det kan bli svårt… :O
35#: Kommer och ger honom en slant så han kan flytta in snabbt ;D min gård nu är så rörig, 6 hästar + fyra pers O.O
#33 ofc! vem saknar inte det charmtrollet? <3 synd bara att anden Kim inte kunde följa med….aja får väll fortsätta att drömma om EithanxKim yaoi
hohoho nemen oj skrev jag det där högt …. O_O'…
#36 Kommer tyvärr inte på tal, pengafusket är strängt förbjudet i mitt spel. :D Oavsett om fusk är tillåtet eller inte. :)
#37 Hahaha, jasså? XD Om du bara visste vad jag kunde ställa till med inom det området… och vem har sagt att anden Kim inte kommer att dyka upp någonting…?
Hoppsan! Eventuell spoiler! Eller…? 

#37 omfg!omgfg! läste jag rätt!? tjoho! nu blev jag mindre depprimerad :DDD hahahha ser det framför mig:
Kai Leiko: *kliver in inanför dörn* oh hej jag skulle bar- o shieeet!- *nosebleedattack*

Eithan and kim: ey!
Kai: Leiko: ehm-ehm-ehm sorry jag-ehm det var inget!
*runs out*
tehhehehehe FangirlMedLivligFantasi.se 
#39 Hahahaha!!!! :D XD
Vilken underbar scen!!! :D XD Den måste jag ju nästan ta och försöka illustrera med bilder på något sätt. :D Censurerad, såklart… 
#40 hahhahaha omg det ser jag fram emot! trololololololol omg did you say censurerad??? :DD haha omg känner mig som värsta yaoifangir/pervo ._. se upp Eithan and Kim or you will get catch by the devilish fangirls 
#41 Har sagt det förr och säger det igen, är också ett stort Yaoifan. :D
Så risken att Kim dyker upp igen är rätt så stor. :) Finns inte jättemånga andra singelkillar för Eithan att välja på i Malice, såvida han inte är intresserad av sin gamla klasskompis Leon eller planerar att sabba en familj.. 
Det är så himla kul att se någon annan än jag publicera bilder från Malice!
Det är en helt annan sak att se någon annan faktiskt spela i staden än att sitta och glo på den medan jag bygger :D
#45 Vad glad det gör mig att höra! :D Det sporrar mig verkligen till att fota ännu mer. :D
Jag tänkte att efter att ha skaffat ner lite mer CC som du länkade till så ska jag restarta kvarteret (med samma simmar och familjer, så inget kommer förloras historiemässigt) för att se hur allt funkar. Sen ska jag försöka flytta in i varje hus och ta bilder på hur det ser ut därinne och posta i din andra tråd. :)
#46 Yay! 
Det låter som en bra idé! :D
#42 lol vem är inte yaoifan? ok..väldigt många men mäst för att do inte vet vad det är..men om fler visste så skulle det nog vara betydligt mera fangirls/fanboys oj nu blev det lite för mycket OT x3 och jag antar att Eithan saknar Kim nåt otroligt mycket 3 aw det skulle vara såååå gullit om Eithan blev gravid O3O och fick en liten son >w<
älskar staden
Always <3
#49 Vad kul att höra! Tack! 
#48 Eithan har ju varit gravid och fått Keith… i en bisarr framtidsversion som utspelade sig i Lucky Palms involverande Liemannen och lite annat kul. :D Så en baby lär det bli!
#49 Visst är den underbar? :D My har gjort ett kanonjobb med den. :D
För att odla bra grönsaker och växter i en trädgård krävs det bra gödsel, så Eithan skickades iväg till stadens ena fiskeställe (på den rika sidan av staden, såklart) för att fiska upp lite.
Men saker och ting gick inte riktigt som väntat… (åtminstone inte enligt mig) Kanske älvor har den förmågan att fiska under vatten från botten, med flötet och linan uppåt? XD Finn några fel på bilden nedan… XD :D
(Det är en bugg som My tyckte jag skulle låta Eithan testa, då den inte är fixad i min version av Malice än
)
Naturligtvis så har ju älvor väldigt speciella husdjur… som flygande hästar! :D Lilac Chaser demonstrerar hur det ska se ut. Synd bara att det inte finns vingar till hästarna, det hade varit perfekt.
Eller… vänta lite…
Mer!
Klart det kommer mer! :D
Ska bara skapa en liten separat tråd med en ny grej… :)
Ja, här har vi en förbättrad Neon, kan man säga! Nu ser hon ut precis som jag drömt om att hon skulle se ut, även om jag gärna hade justerat färgen på vingarna. Hmm, vänta, det provade jag inte ens om jag kunde… do'h! XD
I sann Pokémonanda…
What? Neon is evolving!
…
Your Neon Unicorn evolved into a Neon Pegasus!
**
**
HAHA, vad fint när han fiskar under vattnet! :D Fick han napp? 
Jag håller på att ladda upp Malice 1.1 nu, så du kan ladda ner den alldeles strax! :D
#59 Komiskt nog så fångade han tre fiskar där under vattnet! :D
Så hans metod funkar åtminstone. ;D
Hurra! :D
#60 Haha, jag kanske inte skulle ha fixat buggen! 
Nuså, nu kan du ladda ner den nya versionen! :D
#61 Ska göra det så fort jag är klar med att titta på Eithan när han rider runt på sin Pegasus. :D
#62 Great! :D
#64 Haha, jag kanske borde flytta lite på den där blomkrukan och lyktorna som verkar stå på gångvägen! :D Kul att du gillar Malice även i mörkret! 
#65 Oj, det märkte faktiskt inte jag… XD
Japp, jättevackert. Ska testa natten med moden som du rekommenderade också sen. :D
För all del, Eithan. Glöm bort att jobba och tjäna in pengar, strunta i att du har en trädgård att sköta och en till häst som väntar hemma. Rid iväg på din neonpegasus i solnedgången och var i din alldeles egna värld. XD
Men allvarligt, Malice är sinnessjukt vackert och det är jätteläckert att följa Eithan och Neon på deras ridtur genom staden och se den "genom en sims perspektiv". :D Dock är det raka vägen hem för Eithan efter det här. Trädgården ska skötas, Lilac Chaser får inte glömmas bort och sen ska Eithan den Evige göra sin debut i Malice! :D
Åh, vad glad jag blir av dina fina komplimanger!!!
Så glad att jag använder tre (!) utropstecken! :D
#67 Hela tre utropstecken!? :O :D OMG!
Vet du vad jag verkligen längtar efter? :D
Att se Malice helt täckt av snö när Årstrider kommer och rida runt med älvan Eithan på Neon i ett snötäckt landskap där. :D
#68 Japp, TRE stycken! :o Haha :D
Åh, ja, vad kul!
Hoppas bara att det inte blir världens CC-breakdown när de släpper Årstider, som det blev med Husdjur!
#69 Åh, vad jag kommer gråta då! :(
Alla vackra sakerna… :O Och allt jobb med att fixa det igen… XO
#70 Får hålla tummarna! Folk på nätet brukar ju vara snabba med att släppa program som man kan "laga" CC i, så det kanske löser sig rätt fort även om allt CC kraschar! 
Puh, alldeles för nära ögat…
Från och med nu respekterar vi våra grannar lite mer, okej, Eithan? Att tvinga en mamma som bär sin lilla dotter i famnen av vägen är inte acceptabelt!
En trevlig dag i parken med familj, kärestor och… en otroligt ickeduktig trollkarl vid namn Eithan den Evige som desperat försöker få folks uppmärksamhet med sina usla trick… XD
Han gör sitt bästa. Trots allt, han och hästarna behöver äta!
Här har vi ett praktexempel på bra föräldraskap!
Att titta på en nybörjarmagiker och åka vattenkanan i parken är mycket viktigare än att vakta över lilla småbarnet Luna, som glatt leker med sin leksak inte alls långt ifrån dammen… Slade och Lumina borde skämmas!
Såhär ska föräldraskap se ut!
Slade och Lumina har lite att lära sig, tror jag.
Hoppas att Eithan ber Carina om föräldraråd istället för Lumina när barn blir aktuellt för honom i framtiden…
Det är viktigt att spendera tid med grannar och vänner också, inte bara rida runt på hästar och trolla fram kort ur ärmarna.
Här har vi ett färgglatt gäng som umgås glatt i parken! :D
Eithan, Slade och Lumina (som verkar ha glömt sin dotter fullständigt…) samt Felix och paparazzin som förföljer honom. :D
Felix fick precis lära sig vad som händer om man är uppstudsig, överlägsen och retar upp en älva! Eithan är någorlunda tålmodig, men överklassnobbar kan reta upp honom rejält ibland…
Ett glas vatten, Felix?
Eithan och Lilac Chaser, en oslagbar duo. :D
Dags att rida in Lilac Chaser, tämja den vilda besten och sätta igång med hoppträning och tävlingar! Eithan får fullt upp. Trollkarlstrick på dagen, hästträning på kvällar och nätter.
Hoppträning med en bevingad, demonisk utomjordshäst måste vara en riktig upplevelse! Lilac Chaser är dock riktigt duktig och verkar född för att hoppa. Troligtvis beror det på den vilda terrängen på hans hemplanet där Lunar Lakes ligger. :)
Jag blev väldigt nöjd med den här bilden! :D
Ska tillägga till My också att hoppbanan har gått att använda utan några krångel eller problem. :)
#85 Åh, vad bra att den funkar! 
Säg till sen när du kollat in hästgården så jag vet om hindren följde med där. Tror nämligen att de var i .package-format :)
#87 Ska göra det! :D
Eithans mål är att få ihop tillräckligt med pengar för att kunna flytta in där med sina hästar. :)
#88 Oh :D
#76 finns det såna vingar också :o
jag har bara sett pegasusvingar förut..
woooooooow those wings *-* amazing~~
vart fick du tag på dom?? :D
#90 Japp, hittade dom på samma hemsida som jag laddade ner Pegasusvingarna. :D Det fanns liknande vingar för hundar och katter också, som jag också hämtade ner. :)
#91 Sidan hette Plagued by Visions och är en Sims 3sida med lite läckra prylar på. Inte många, men vingarna är vrålsnygga. :)
#91 ooh det lät lockande, mot Google!
Vad kul att höra av Eithan igen! :D Och att få uppleva Malice på håll gör saken ÄNNU bättre! :D
#93 Lycka till. :D
#94 Ja, Eithan försvinner inte. :D Jag har planer för honom…
Jag har nu den stora glädjen att meddela att Malice är uppdaterad till betaversion 1.1! Det vill säga, en ny version med en del problem fixade. :) Så nu fixar jag till Eithans familj för nya versionen av Malice och ska fortsätta med äventyren.
Malice Beta v1.1
Första skillnaden jag märker är den nya bilden vid Nytt spel, som finns nedan. :D (Jämför med bilden i inlägg #0) Jättesnygg! :D
Jag har även lyckats ladda ner tonvis med prylar som användes till Malice via länkar som My gav mig, så nu misstänker jag att Malice kommer ha ännu mer häftiga saker i sig. :D
En del stegar är även ersatta med spiraltrappor (den i Eithans hus i varje fall) då stegarna inte fungerade ordentligt. Dom syntes bra och var jättefina, men simmarna kunde inte ta sig ner/upp via dom. Inte i mitt spel, åtminstone.
Så, nu fortsätter spelandet. :D
mina stegar fungerar inte heller, jag trodde det var så för alla, att de bara var som dekoration liksom :)
#99 Jag försökte köra ett script som skulle göra att simmen skulle kunna använda stegen. Inte klättra som på en vanlig stege, utan så att dom teleporterades mellan våningarna via stegen istället. :)
Men jag fick det inte att funka, så jag lade ner det projektet istället.
#98 Vart kan man hitta dem där små skyltarna? Skulle bli så mkt enklare om man hade såna skyltar till alla saker man kan odla =)
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
#101 Jag fick det länkat från My, det var från The Sims Resource i alla fall. :)
Eithan kör kapplöpningsträning med både Lilac Chaser och Neon för att få upp deras kondition en aning och eventuellt tävla. För stunden gäller hästarna, men han kommer fokusera på sin karriär snart igen.
Trots allt så kommer simdalerna att ta slut så småningom och han måste kunna betala räkningarna.
#101 Sök på "garden signs" på The Sims Resource så hittar du dem!
Det finns (vad jag vet) skyltar för alla växter man kan odla :)
Nu har Eithan provspelat för sitt första gig i parken och han fick det. :)
Han är i stort behov av pengarna, så vi får hoppas att det går vägen och att han får möjligheten att uppträda igen. :D
#102 Finns det skyltar på alla fröer?
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
#106 Nästan alla fröer ser ju likadana ut
Bilderna föreställer plantorna (alla plantor som finns i TS3).
Som nybörjarTrollkarl och som ens första gig kan man inte förvänta sig något stort. Eithans karriär har ju trots allt gått tillbaka till 0 igen. Men han genomförde sin show tappert och den enda personen som var där verkade ha trevligt i alla fall. :D
Det fattas bara… samma kväll som Eithans första uppträdande var så var det givetvis fullmåne. Nu är det bara för honom att skynda sig hem! Ingen vill väl se en Eithanälvazombie, eller…?
Eithan den Evige är i full gång igen ute på scenerna i Malice. :D
Nu får vi hoppas att pengarna börjar ramla in igen, för det finns räkningar att betala och drömmar att uppfylla. Jag måste säga att Eithan ser riktigt ball ut med sina älvvingar. :)
Det blir förvirrande för hästarna när husse plötsligt försvinner in i det lilla huset mitt i trädgården. Lilac Chaser blev aningen förvirrad när Eithan krympte ner och försvann in i älvhuset för att ha party.
Återigen, så himla kul att se riktiga "spelbilder" från då någon annan spelar i Malice! Blir lika glad varje gång tråden uppdaterats! 
Så kul att höra! :D Spelar eventuellt vidare imorgon eller övermorgon, då lite saker har kommit upp här under kvällen.
#114 Ingen brådska! :D
Oj häör inne var ett tag sedan jag var ser, mycket har hänt :-)
Kan du se bilderna i inlägg #116 och #117? Dom funkar inte alls för mig…
#119 Jag hade samma problem med en bild i min tråd "Malices invånare". För mig funkade det att gå in i inlägget igen, klicka på "ta bort bilden" (eller något liknande), och ladda upp den på nytt 
#120 Jag har provat det tre gånger per bild, typ… :(
#121 Så dumt! :( Testa göra en kopia av bilden och försök ladda upp den?
om man klickar på "bilden" så ser man den :)
Bilproblemet försöker killarna att lösa, så förhoppningsvis så skall det snart ordna sig med det.
#122 Funkade inte heller… :(
#123 Skönt med det lilla, i alla fall. :)
#124 Toppen! :D Då fortsätter jag snart på Eithans äventyr igen. :)
Nej, nu ledsnar jag snart på det här…!
Okej. problemet löst men jag kommer inte orka fortsätta såhär. Jag måste döpa om alla screenshots och ta bort "-" (bindestrecket) och det kommer jag inte orka med…
#127 Vadå då? :o Den sista bilden funkar ju :o
#128 Ja, om jag tar bort bindestrecket i filnamnet…
#129 Vad skumt!
Det gjorde den!
Så, mellanslag och bindestreck funkar inte i filnamnet. Toppen…
Ä är jag inte säker på..
#134 Jag ser alla bilderna!
#135 Jag ser då bara den sista!
A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing.
#133 jag kan se alla bilder :)
NU ser jag alla bilderna också, efter att ha rensat cachen, tagit bort cookies och raderat temporära filer för tredje gången… vad sjutton hände…!?
Raderar alla likadana inlägg… orkar snart inte med allt förbaskat krångel längre…