är så GLAD! :D
idag fick jag mitt efterlägntade spel TS3 övernaturligt :D är så himla glad, har velat ha det här spelet ända sedan jag fick reda på att det skulle komma ut och nu sitter jag här med det i mina händer xD så grymt kul! kan verkligen rekomendera cdon.com beställde där ifrån i onsdags kväll och fick det idag :O gick as snabbt :D
Grattis! :D
Kul att du kunde få tag på Limited Edition så här sent också! ;)
#1 Ja jag hade verkligen tur :D
Grattis! :D
Övernaturligt är verkligen en kul expansion. :)
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
grattis!! :D
övernaturligt är en av mina absoluta favoritexpansioner, hoppas att du också kommer gilla den :)
Medarbetare på Pokémon iFokus
oj, dubbelt..
Medarbetare på Pokémon iFokus
Skulle absolut inte rekomendera gamestop… >:C förboka typ 4 dagar efter det kom och inte fått det än.. blir att gå in i butiken o gnälla imorgon.. :c
Glad för dig elsmen du får berätta om dina äventyr sen antar jag :D
#3 Ja! det är as kul har nördat det lite nu och kan inte få nog xD ännu ett spel närmare mitt mål :P
#4 ja det är super kul :D
#7 haha ja Alsmen det är as kul, du får väll komma hit och spela lite med mig någon dag :) men nästa gång du köper spel så köp från cdon.com det är mycket bättre :) för dom som inte vet så är jag och Alsmen bästa vänner i verkliga livet och bor grannar det är därför vi heter Elsmen och Alsmen xD
#8 Ja det tänker jag ;)
#9 good :D
grattis, fick det också för inte så längesen drygt 2 veckor sen :) Det är verkligen askul :)
// EE
7#: Kan inte vara så att de hade slut på lager?
#11 tack jo det är askul xD #12 det var det först, sen sa dom att dom skulle ringa när det skulle komma in fler, men dom har inte ringt :/
#12 dem ringde å sa typ 'idag är det sista dan att hämta det' och sen när jag kom dit (samma dag) så sa dem att det var slut men dem skulle ringa när dem fick in fler, men dem ringde inte, och idag åkte vi dit och då fanns spelet… :/ kanske dem inte är så hemska men kommer nog ändå inte gå dit nå mer…

Jag förhandsbokade spelet på Gamestop och fick 100:- rabatt och så ringde dom dagen före och berättade att det kommer dagen efter, för mig tycker jag Gamestop är jättebra med trevlig personal :-) Kul att du slutligen står med Övernaturligt i handen Ts, du får berätta vad du tyckte efter du spelat :-)
#15 det kanske är olika på olika ställen?
Ja det är super kul xD