Vilken hästras ska man välja? :O
Har bestämt mig för att starta ett stort stuteri med just en hästras men nu har jag svårt att bestämma mig för vilken ras. Ska vara någon av de raser som finns i spelet. Perfekt som både kapplöpning och hopphäst.
Gärna många färgkombinationer som de kan ha. Allting skall vara realistiskt, Har nu holsteiner och amerikansk travare men vill ha något annat.. Svårt att komma på vad som man verkligen blir nöjd med :P
Fransk ridhäst :) Har ridit denna ras och är väldigt mycket allround häst men jag vet inte så mycket om just denna ras så det kasnke var just denna häst :)
Klart att laxen ska ha en jolle
mina favorit raser är appaloosa och frieser, men jag är osäker på om frieser finns i spelet, så jag säger appaloosa!
Medarbetare på Pokémon iFokus
1#: SKa fundera på de =)
2#: Frieser finns också men de finns ju egentligen bara i en färg vilket gör att alla kommer se likadana ut :(

Att du inte avlar fram en egen ras, då kan du bestämma hur du vill att standarden ser ut och vilka grenar den ska vara ämnad till? 
4#: Dock kommer det ju stå blandras sedan :/ Vill ha en specifik ras som redan finns helst så att det kommer stå rasen sedan.
Men får se hur de blir =)
#4 Smart! :D Hmm.. Vet inte vilken ras, ta en du tycker om! :D Men för mig står det blandras om jag bara har bytt färg på djuret :(
Jag hoppas inte det kommer stå blandras. Gör det de får jag se. Fp blir de ev egengjord häst
Det står blandras :( Spelar ingen roll om de är de jag avlat fram eller om det är en ras jag gjort i sims som från början var tex holsteiner.
Är själv GALEN i fullblod xD i verkliga livet så vill jag att dom gärna ska ha gått på banan men inte tillräkligt snabbt utan blivit ridhäst i stället då är dom helt UNDERBARA! :D
Araberna gillar jag! Superbra i allt och har en väldigt fin kropp. Fråga: om man gör en egen häst från grunden, kan man då bestämma om fölens färger kommer bli realistiska eller helt random färgade kroppsdelar? Jag sluta spela ts3 pets ett tag då jag ville ha realistiska färger men detta gick inte! :O
10# när man ändrar sadel kan man ändra färg. Eller om man skriver in testingcheatsenabled True och ändra i skapa sim
Jaja! Men det går typ inte
Det blev svenska halvblod!
Här har vi det ena stoet som flyttat in på gården,
Och här är hingsten, det är tänkt att ha minst två avelsston och hingsten samtidigt men det är flertal andra hästar på gården som måste till försäljning innan det finns plats.
P.s, invadera inte tråden ang utrustning hästarna har m.m, skicka istället pm. Det ska inte ta över min tråd.