The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-allmänt
Läst 2100 ggr
[SallysPigge]
0

Vad kan en simvärld heta?

När jag ser era simvärldar så blir jag lite smått sugen att börja bygga på en. Jag har byggt på några tidigare men dom blev aldrig klara.

Om jag skulle ge mig på att skapa en vad skulle den kunna heta då?

Har ni namnförslag? Själv är jag kass på det.

Misarn
0

Fjaerkvik med island/tundra tema =)

[SallysPigge]
0

Ja det är ju ett bra förslag, men jag vet inte … :-)

rebeka
0

Jag älskar då Star Wars, så jag googlade bara på namn på de olika planeterna! Enkelt och bra!

Annars så är det väl enklast att bestämma vad för sorts värld man vill göra och sedan bestämma namnet utifrån det :)

A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing. 

[SallysPigge]
0

#3 Ja där har du ju en bra idé, fast Star Wars är inte min grej ut här är det Star Trek som gäller. :-)

Och sedan har du ju rätt att man kanske skulle fundera på vilken sorts värld jag vill göra först. Fast det kanske namnet kan få avgöra :-) … eller inte …

rebeka
0

Välj någon planet som finns med i Star Trek då :) Det finns hur många som helst på wikipedia!

A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing. 

[SallysPigge]
0

Om det gör, hade varit kul att minnas planeterna hur dom såg ut och så. Så Star Trek namn får nog vänta tills när jag ser på Star Trek igen. Men tack för det tipset :-)

Hallonsmurfen
0

det skulle vara kul med någon totalt annorlunda värld i sims, som med mycket färger och sånt :)

när jag vill ha namn, brukar jag gå in på google översätt och översätta nånting till typ slovakiska och sedan utgår jag från det :D

Medarbetare på Pokémon iFokus

diesel92
0

Jag får alltid upp weirda namn i huvudet, därifrån fick jag liwine

[SallysPigge]
0

#7 Hm låter intressant. En värld i massa starka färger som är helt galet crazy. Skrattande

#8 Kan du få upp ett till? Tungan ute

diesel92
0

9#. Cowony, Lepin, Imoni Falls, Andoora.

Har många på lager ;)

[SallysPigge]
0

Oj ja det har du :-)

Tack för tipsen, får fundera på dom lite … :-)

Gerbilles
1

Min värld jag håller på med heter Havanna Hills :)