The Sims iFokus

The Sims

Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 2189 ggr
emmachk
0

Sååå mycket problem med TS3!

Bara jag som upplever att det är sååå mycket buggar och problem med The Sims 3 jämfört med tvåan? Rynkar på näsan Jag har alla expansioner installerade och jag stöter på problem heeela tiden. Beror inte på min dator då jag har en alldeles ny speldator som klarar spelet utmärkt osv. Utan det måste vara fel på spelet.

För det första så händer det ganska ofta att simmarna fastnar på konstiga ställen så att man måste skriva in "resetsim".

Sen är gräset som finns på alla allmäna tomter (det "originella" gräset) alldeles fult och har tappat struktur helt. Ser oljigt ut.

Tidigare ikväll när jag spelade så fyllde min sim år. Och när hon hade åldrats så försvann hennes ögonbryn?! Kunde inte sätta dit nya heller för ögonbrynskategorin i "Ändra utseende" var borta…

Och så har vi min andra sim som jobbar som brandman. Sen han blev brandchef så byter han om till vardagskläder när han ska och göra ett brandmansuppdrag. Han har bara arbetskläder i arbetsbyggnaden…

Och sen så skulle jag sköta en stor husbrand men av någon anledning kom jag inte in i huset efter att ha släckt alla fönsterbränder och slagit in ytterdörren. Det var som att jag inte var tillåten att gå in.

Och så har vi alla dessa random ljudeffekter. Kommer och går under spelets gång. Ni vet, dom små musikljuden som kommer när något speciellt händer? Jag får dom hela tiden UTAN att det händer något alls…

Suck och stön. Sådant här får en att vilja LÄGGA NER spelandet. SKÄRPNING EA! Gråter

Vargafrost
0

Har du patchat och uppdaterat och haft dig som man bör? Jag har inte alls varit med om så mycket problem med TS3…

Vänliga hälsningar
Jenny, sajtvärd på Agility iFokus
Driver även bloggen Hundtokiga

emmachk
0

Japp, har gjort allt…

Linnsan91
1