Familjen Klimp
Äntligen har jag tagit mod och börjat på en legacy, jag med! ( okej, min kompis övertalade mig… )
Jag har lite egna regler i min legacy. Jag är verkligen dålig på att bygga hus så jag föredrar att köpa hus och sedan låta dom inreda själva för pengarna dom tjänar in.
Sen har jag hunnit spela lite nu så jag kör en snabb genomgång till där jag är idag. Hoppas ni gillar den!
Det här är Emanuel (grundaren) och hans fru Maggan. Maggan och Emanuel träffades genom jobbet, inom idrott!
Dom flyttade tidigt ihop och Maggan berättade att hennes dröm var att ha många barn, så dom väntade inte länge innan lille Maximilian kom till världen!
Följer! :D
Rummet från andra hållet.
Det är inte lätt att underhålla 3 barn med enbart Emanuels lilla lön, räkningarna blir fler och Maggan lyckas inte finna något arbete. Fast det gör inte henne något, hon har ingenting emot att stanna hemma och pyssla med barnen och sköta hemmet.
Därför har Emanuel börjat träna Ringo i att finna föremål som ädelstenar, metaller och liknande som de kan sälja för en rimlig summa.
Jag vet att legacyn är lite flummig just nu, och att ni inte vet några egenskaper ännu. Men jag kan berätta lite kort om allihopa;
EMANUEL KLIMP: Idrottsälskande familjefar och hundälskare.
MAGGAN KLIMP: Hemmafru som älskar sin familj mer än allt annat.
MAXIMILIAN KLIMP: Överkänslig, god och lättimponerad pojke.
EMELIE KLIMP: Musikälskande vänlig dotter.
EMMA KLIMP: grinig naturälskare.
Det är vad jag vet just nu. Men det blir mycket lättare sedan när jag börjar med generation 2.