Nerladdade hus
Hej hej!
Jag har en liten fundering här, och det är vad ni gör med hus som ni laddar ner. Det jag är nyfiken på är vad ni gör med husen när de är nerladdade. Börjar ni spela som huset är? Eller bygger ni om, ändrar möblering, tapet, färger etc?
Jag brukar nästan alltid bygga mina egna och har aldrig laddat ner något färdigt hus. Ibland händer det att jag flyttar in i ett färdigt hus i spelet, men brukar allt som oftast bygga om nästan allting så att det är "spelvänligt". Hatar att spela med sneda väggar och kylskåp som täcker toaletten i rummet bakom. Men när jag bygger bara för att bygga struntar jag ju i såna detaljer och då blir det oftast mycket finare. :P Nu när jag har lagt upp ett och sett att det är många som vill ladda ner det så blir jag ju inspirerad till att bygga fler hus och lägga upp.
Så min undran är alltså vad ni gör med hus som ni laddar ner. 
Ha en fortsatt trevlig lördagkväll!
Ps. Visar en bild på ett hus jag jobbar på just nu! :)
Snyggt! (:
Jag har faktiskt aldrig laddat ner ett hus. Jag bygger i princip alltid egna hus, bara ibland när jag försöker spela utan fusk så kan jag flytta in i ett färdigt hus. Och då ändrar jag åtminstonde färgerna (det är ju så tråkiga färger i dom färdiga husen) och oftast en del av möblerna (:
//Jessie
Tack för ditt svar! Jag håller helt med dig. Färgerna brukar oftast vara väldigt tråkiga! :P Men samtidigt kan jag tycka att det är svårt ibland att Våga välja färger som sticker ut. Ibland kan det visa sig vara väldigt fint! :P
jag har laddat ner några hus…men jag har bara använt ett av de.
det var typ i tio minuter innan jag inte orkade mer och raderade familjen.
kan tillägga att det var ett stort slott :D
Ps snyggt med det där lila svarta och vita, det passar jättebra ihop!
Medarbetare på Pokémon iFokus
Haha! Ja, slott är väl inte så smidigt att bo i med en vanlig familj! :P
#4 neej, det var bara en sim också :D
Medarbetare på Pokémon iFokus
Ägna hela dagen åt att gå mellan rummen! Haha :) Njaa, jag brukar hålla mig till relativt små hus annars tröttnar jag så himla snabbt. :P