The Sims 2 fusk?
Hej,
Undrar om någon har några bra fusk till The Sims 2?
Skriv alla ni har ;)
motherlode :P enda jag kan och kmr ihåg
boolprop testingcheatsenabled true
Kommer inte ihåg om boolprop sitter ihop med testingcheatsenabled true, dock.. så där får du nog testa lite. :)
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
#1 motherlode har jag tyvär redan, men tack endå :)
#2 Tack, vad fusket till? ;)
Maxmotives - Behoven blir helt gröna på ALLA simmar som är på tomten.
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
#4 Tack, men den hade jag tyvär oxå redan :)
#5 Skriv vilka du har så vi vet.
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Okej: motherlode, maxmothives, forcetwing, moveobjects on. Det är alla jag har… ;)
#3 Med boolprop testingcheatsenabled true kan man göra nästan allting! Man kan dra upp behov och relationer samt att man genom att hålla in shift och trycka på nästan vilket objekt som finns kan göra lite roliga saker! :D Det är bara att testa sig fram (men det står på engelska så det är bäst att man är ganska säker på det!). Fusket måste skrivas in i kvarterläget.
Om man sedan när man har skrivit in fusket går in i CAS och skriver ett stort N i efternamns-rutan så får man massa roliga kläder och frisyrer! :D
#8 Okej ;) När man ändrar relationerna, ska man klicka någonstans eller gör den det av sig själv då?
#9 Man drar bara i dem. Men om du vill bli bra vän med någon så måste båda ha bra relation med varandra, alltså måste du dra upp relationerna på båda simmarna. Om du vill bli vän med en sim som du inte styr så måste du lägga till den i familjen. Det gör du genom att hålla in shift, trycka på simmen och välja "MAKE SELECTEBLE" i pajmenyn. Sedan drar du upp den simmens relation till din sim, håller in shift, trycker på simmen igen, och väljer "make unselectsble" (om du nu inte vill ha kvar simmen i din familj, såklart!).
Tack ;)
Jag försöker tästa att dra upp relationerna men ingenting händer :( Ska man göra det i något besiält läge, typ när man bygger eller när men styr simen? Och kan man göra det med djur också? :)
Är du säker på att du har skrivit in boolprop testingcheatsenabled true i kvartersläget?
Ja, jag har för mig att det ska gå med djur också. :)
Men måste man inte ha några stora bokstäver i det? har för mig att det inte funkade med små för mig.. Jag skrev: boolProp testingcheatsEnabled true
Men det kanske bara var för mig det var så…
Te sunt non solus ♥
#13 Kvartersläger? :D
#14 Ska tästa det, tack :)
Moveobjekt_on :) Då kan du flytta vad du vill, till och med simmar. Min kompis prova och då hållde den andra i simmen, när hon starta så snurra simmen runt i luften ;) Sen dog den så varning, spara ej sen !!
Jag har tyvärr redan det fusket men tack ändå ;)
Boolprop controlpets on/off - styr djuren
sethighestallowedlevel265 - i princip obegränsat med våningar
boolProp testngcheatsEnabled true-det går att dra upp alla värden
(måste skrivas i kvarteret) Då kan man även ha anpassade skins (klicka på "snöflingan" vid hudfärgen.
kashcing-får 1000 kr (tror det stavas så)
Kan vara kul när man inte vill ha en förmögenhet
Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.
Medarbetare på barnens ifokus
Det stavas Kaching i spelet :) #19
//Fanny 
Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!
'Live, Love and Laugh when you are young'