The Sims iFokus

The Sims

Etikettlegacy-och-historier
Läst 1946 ggr
0___0
0

Familjen Pettersson

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Tänkte skriva en Sims berättelse Följ gärna :)

Daniella och hennes man Kim har precis flyttat in i ett nytt hus tillsammans med deras barn Karin och Daniellas föräldrar Maja och Karl som blev utkastade från sitt vårdhem, deras två katter följde även med!

0___0
0

Efter en god natts sömn vaknade familjen på söndagen och började sysselsätta sig, Kim och Karl som hade ett stort intresse för fiskar och drömde om att en dag ha 13 olika arter blev jätte glada över att ha en damm på tomten så där tänkte dom tillbringa resten av dagen, Daniella som jobbade inom musiken åkte till Musikaffären och köpte en bas som hon blev stomrförtjust i och började genast spela, Dom två Katterna Mustage och Tilda började leka och busa, Dom hade nämligen fått en egen liten hörna och Gammle Mormor Maja lagade våfflor till barnbarnet Karin som älskade våfflor!

0___0
0

Hm, Jag kan ju inte äta våfflor hela dagen.. Eller? Nej det kan jag inte tänkte Karin och gick in till sitt rum och tänkte, Hm vad ska jag hitta på då? Jag har inga kompisar men… Hon gick för att fråga mormor vad hon skulle hitta på, Men då helt plötsligt ser hon det gammla Målarstativet och börjar genats måla, Mormor som är helt slut efter alla våfflor som hon gjrt sätter sig ner och läser, Som hon har ett stort intresse för!