The Sims iFokus

The Sims

Etiketteget-innehåll
Läst 1426 ggr
Sötis
2012-10-22 12:10
1

FUSK

Hej alla data älskare  :P

Jag skulle sååå gärna få några sims fusk då jag bara kan motherlode.

PLiz skriv lite.Jag känner mig bara så efter nu när ja inte kan nåt mer fusk!

[SallysPigge]
2012-10-22 12:13
0

Om du läser bland våra artiklar så ska det finnas en artikel om simsfusk. :-)

Krusing
2012-10-22 16:16
0

Om du trycker fram konsolfönstret (den blå listen där du skriver in ditt fusk) och skriver "Help" så får du fram en lista på några av de "fusk" som finns med en beskrivning för hur du använder dem samt vad de gör.

Alla "fusk" finns inte med, men om du blir nyfiken på något av dem kan du alltid titta på google vad kommandot gör och hur du ska använda dig av det för bästa resultat.

Lycka till

Sötis
2012-10-23 14:42
0

Jag vet men det är ba SÅÅÅÅÅ mkt så jag fattar inget Guld i mun

Krusing
2012-10-23 17:24
0

Ett enkelt sätt att fuska är att skriva "testingcheatsenabled true" i konsolfönstret och sen hålla ner shift-tangenten och klicka på brevlådan. Då får du fram en lista på saker du kan göra.

Det finns också ett antal debug-föremål som du kan placera ut för att ändra relationer, färdigheter etc. men jag kommer inte riktigt ihåg hur man kommer åt dem.

Jag ska forska lite och se om jag kan komma fram till hur man gjorde.

Men som sagt, testingcheatsenabled true och sen shift-tangenten och klicka på brevlådan.

PS. du kan också klicka på humörsmätarna med shift-tangenten och ändra hur dina simmar mår, och shift-klicka på livslång lycka för att lägga till extra poäng. Det sista har jag för mig att du måste göra någon speciell sak först, men jag kommer inte ihåg vad. Tror att du måste vara i kvarters-läge när du skriver in koden för att det ska fungera.

Hoppas du lyckas =)