OT - Försvunnet inlägg
Jag skrev tidigare i natt ett inlägg med en undersökning som jag ville att folk skulle "rösta" på. Men nu finns inte inlägget kvar.
Går jag in på min användare, klickar på inlägg så finns rubriken kvar, men länken är bruten.
Om någon moderator har tagit bort mitt inlägg utan att först skriva till mig om detta, eller om det var viktigt att ta bort inlägget kan man i alla fall skriva till mig och förklara vad som hänt, och framför allt varför?
Bara undrar..
Det är så att din tråd som du gjorde i natt blev borttagen för att du lanserar om en sajt som inte finns ute. Och detta får inte göras på iFokus.
Så här står det i en artkel som killarna som håller i sajten skrivit:
"
Regler för olanserade sajter
Eftersom det har efterfrågats, och frågan kommer upp emellanåt, vill jag berätta vad som gäller beträffande marknadsföring av olanserade sajter.
* Vi vill inte att man gör reklam för olanserade sajter på befintliga sajter eller andra publika platser på nätet. Det gäller även i sin signatur på iFokus eftersom iFokus sajter i högsta grad är publika platser.
* Det är okej att ge personliga inbjudningar till en mindre skara vänner som kan hjälpa till att få igång sajten, lämna synpunkter och så vidare.
Jag hoppas att det reder ut eventuella oklarheter. Bokmärk gärna den här tråden."
Medarbetaren tog bort din tråd för just detta.
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Jag får be om ursäkt då det var jag som tog bort inlägget. Det var det sista jag gjorde innan jag stängde av datorn för att lägga mig. Jag tar en medecin innan som har sömnmedel i sig och jag blev väldigt dåsig och fixade inte att skriva ett meddelande just då. Jag beklagar att det blev som det blev.