Seg legacyfamilj...flytta?
Åh, det är lite smått jobbigt nu med min legacyfamilj. Det har blivit som det oftasta alltid blir med mina stora familjer, tomten som jag spelar på segar sig! Alltså det tar dubbelt så lång tid att navigera sig, för simsklockan att ticka och för alla möbler att ladda…
Vill ju inte flytta familjen då jag verkligen älskar deras hus! Men detta segeriet har gjort att jag inte känner mig sugen att spela på familjen så därför har det inte blivit av på ett tag…och så vill jag inte heller att det ska bli! Har kommit till 6:e generationen nu med 146 dagar som simlivslängd (oftast har de blivit 160+) - så det är en hel del spelande bakom alltså! Och det vore ju PIP om jag inte kunde slutföra den!
Så egentligen finns det ju inget alternativ. Jag måste flytta ut dem. Tar nog en mindre tomt och bygger helt nytt i mindre skala, förutom möjligtvis trädgårdslandet som är deras stora inkomstkälla (om man inte räknar med att de äger mer än halva staden). De får i så fall bo kvar i samma stade såklart då alla deras vänner och ättlingar finns där.
Var tvungen att skriva av mig lite då detta känns så sorgligt :(
Jag har dock en massa inspiration på hur deras kommande hus ska se ut…
Länk till min legacyfamilj http://gossipsim.wordpress.com/legacy-familjen-hillywood/
Bild på nuvarande husets framsida…KOMMER SAKNA DET!
vad synd :(
det där huset var verkligen jättefint!
men du är så bra på att bygga hus att nästa kommer bli MINST lika bra!
Medarbetare på Pokémon iFokus
Håller med #1 tror det andra huset du bygger kommer bli minst lika bra :) Jätte fint!
_All animals deserve a home, a family that cares, and a life to live.
_
Åh, tack så mycket! Ja, idag ska jag börja rita ritning till huset…
Bra!!
Det blir mycket enklare om man tänker positvit :)
Medarbetare på Pokémon iFokus
Ja det är tråkigt att det blir så men det kanske är det bästa att dom flyttar innan du förlora familjen helt.
Nu har dom väl massa pengar att bygga nytt med :-)
Ser bra ut :-)
#7 Tack! Måste dock akta mig från att använda för många grejer!
WOW! din familj har verkligen utvecklats! haha
#9 Hehe, aa, den växer och frodas!
Jag har lyckats lokalisera seg-problemet till alla mina spöken…så fort det är en 2-3 spöken ute på tomten så segar det rejält. Så alla gravstenar har fått flytta in i familjekatalogen :( Kommer sakna dem!