The Sims iFokus

The Sims

Etikett: presentera-dig
Läst 2352 ggr
ramm5tein_
2

Ny gothare på sajten!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tjenare. Ville titta in och skriva hallå när jag äntligen hittat hit :) Vilken underbar sida! Förr hängde jag på thesims.se (kanske 5 år tillbaka) då jag tyckte att deras sida var som bäst. Nya thesims3-sidan gillar jag inte riktigt lika bra…

Jag är i alla fall från norrbotten och har igår startat upp en simsblogg där jag kommer uppdatera om mina familjer, legacys och nyheter och skoj angående sims! Jag har spelat flitigt i 12 år och älskar verkligen spelet.

Titta in och ge lite feedback vetja! Mitt favoritexpansion är än så länge övernaturligt, som den lilla mörka själ jag är *hehe*. Och hos mig kommer du få se massor av supernatural things :) www.darksidesims.blogg.se !

Dela gärna med er här av era simsbloggar, så ska jag självklart kika in dom! Alltid kul att läsa om andras familjer :)

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

Gerbilles
0

Välkommen hit :D Gillar oxå övernaturligt rätt så mycket men inget slår husdjur (;

SimsBrooke
0

Välkommen hit..

Jag är Sajtvärd för the sims iFokus. Hoppas du ska trivas hos oss, du kan kontakta mig om det skulle uppstå några problem =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

ramm5tein_
1

Tack ska ni ha! Husjdur är nästa största favoriten ;)

#2 Självklart, uppstår något problem vänder jag mig till dig! :)

[SallysPigge]
0

Hej och Välkommen! Jag är en av medarbetarna här inne :-)

myismyname
0

Ytterligare en Medarbetare (och ytterligare en norrbottning) här! Välkommen hit! :)

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

[SallysPigge]
0

Långt från mig … ja é ju änna en Gõteborgare … :-) Men norrland är fint både sommar och vinter helst vinter … oops OT Tyst

ramm5tein_
0

Hej resten av ni Medarbetare :D kul med en till från norrbotten ju! Inte för att dissa er andra då förstås ;)

SimsBrooke
0

#7 vi har även en till Medarbetare Mitchika

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

myismyname
0

#6 Haha, jag gillar vinter i sisådär en vecka, sen är jag less! ;) #7 Haha! Alltid kul med fler uppifrån!

ramm5tein_
0

#8 Okej! Snabb fråga till er som definitivt borde veta. Jag har ändrat min profilbild vad jag förstår, för på min sida syns den. Men inte såhär liksom i forumet? Kan det ta någon dag innan den syns eller har jag helt enkelt gjort fel?

ramm5tein_
0

#6 jag tycker vårat vinterlandskap är uuuunderbart!! sen är väl kylan en nackdel förstås, haha.

#7 ja, helt klart :)

Gerbilles
0

Du kanske har ändrat bilden vid presentationen? För att ändra avatarbild så går du in på: Mina inställningar sen finns det åt vänster på skärmen en knapp som heter Avatar tryck där så är det bara att ladda upp en bild. :) Hoppas du fattar, är inte så bra på att beskriva hur man gör saker xD

[SallysPigge]
0

Har bara varit i Kiruna under en helg på vintern, Björkliden med snöskoter, helt underbart. Vi vill dit igen. :-) Så kallt var det inte, tänk er Göteborg, med mycket regn och blåst, det kan bli kallt. Ert kallt är annorlunda, torrt kallt, om man säger så. :-)

ramm5tein_
0

#12 Såååja! Nu har jag hittat :) Tusen tack för hjälpen!

#13 Jaha, vad trevligt :) Har nog bara varit uppe i Kiruna en gång, bor själv i Piteå. Ja i för sig, det kanske blir ganska kallt det med? Jo det har du rätt i. Det var en bra beskrivning! (lite OT då)

Gerbilles
0

#14 Varsågod! :D

NessieJessica
0

Välkommen hit! :)

http://nessiesvarld.wordpress.com

kodex
0

Kul! Välkommen!

myismyname
0

Haha, en till pitebo! Kul Glad

rebeka
0

Piteborna tar över tsif Flört

A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing. 

myismyname
0

Indeed, we are! Flört

rebeka
0

Först tsif, then the world!!!! (Lite OT sådär)

A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing. 

[SallysPigge]
0

#21 Förvånad

myismyname
0

Or at least the internet (känns lite besvärligt att behöva lämna huset för att ta över världen. Kallt också. Internet känns mer överkomligt)!!! (Himla OT! Hoppsan)

rebeka
1

Det har du rätt i, vi nöjer oss med internet!

ramm5tein_
0

#18 #19 men allvarligt! Är ni också från piteå?! Grymt :D vad fasen. Klart vi tar över!!

Tack alla andra :)