Legacy - publicera här?
Jag LOVAR att det redan finns någon liknande tråd, men jag provar ändå (i värsta fall får ni ta bort den). Men jag har en legacy som jag skriver om i min simsblogg. Grejen är bara den, att jag vill ju att så många av er simsare här som möjligt här ska kunna se att den uppdateras och att följa den, men det går ju som inte så länge jag inte har min legacy-berättelse utlagd här? Det här är ju liksom "det enda facket" man kan hitta personer som vill läsa, då man kanske inte har vänner och bekanta som är intresserad. Någon som har haft samma dilemma eller som har en bra lösning?
Blir alldeles för mycket jobb att även lägga ut den här eftersom jag lägger ner mycket tid på legacyn i blogen. Men hur gör ni och vad tycker ni? Vill ju att rätt läsare, vilket ni är som är här, ska ha chansen att hitta dit och följa med :)
dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium 
Du kan ju skriva här när du har uppdaterat med något nytt? Så kan folk kika in då :)
A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing.
#1 Jo det är sant! Tanken slog mig, kan ju funka faktiskt :)
Jag skriver här i min tråd varje gång jag uppdaterar min blogg :)
Skitkul sida! =) Hoppas fler hittar den. Superbra bilder. Gillar den när hon står vansinnig över vaggan, något ur en skräckis från sjuttiotalet.
De flesta jag har sett här har en blogg som de skriver det "riktiga" inlägget och gör en liten notis i sin legacy-tråd här. Något i stil med gå in och läs om…
#4 Tack! Kul och höra :) Haha, ja hon är lite tokig, framför allt ond!
Okej, ska gå in och kika i någon legacytråd och se hur folk skriver! För det känns ändå personligare och roligare att ha en hel blogg ägnad till sims än att göra alltihopa här på sidan.
#5 Får nog ta och göra så! Verkar ju funka för dom flesta :) tusen tack, roligt att höra!