The Sims iFokus

The Sims

Etiketteget-innehåll
Läst 1899 ggr
Frosstis
1

Fam. Hutcherson

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gjort en "familj", hoppas jag kommer fortsätta spela.

Hon heter Mandy Hutcherson, hennes egenskaper är flörtig, prydlig, miljömedveten, gröna fingrar och vänlig.

Jag började med 1300§.

Jag kommer skriva som ett legacy, fast det kommer inte vara legacy. :) Hoppas ni vill följa! :)

Detta är Mandy, hon är lite.. egen. Hon älskar naturen och går till jobbet istället för att ta en bil, hon gör allt för Moder jord. Hennes stil är snygg, men ändå inte för mycket.

Frosstis
0

Detta är hennes sk hus. Självklart äter Mandy endast de ekologiska måltiderna, så hon behöver ingen spis. Men det hoppas hon på att kunna köpa framöver!

Frosstis
0

Mandy beslöt sig snabbt för att leta efter ett jobb, så hon gick till stadsbiblioteket och lånade en dator för att hitta jobb.

Hon hade tur, hon hittade ett militärsjobb som gav ganska bra betalt!

Frosstis
0

För att fira att hon hittat ett bra jobb så tog hon de sista pengarna ur spargrisen och köpte blommbuskar, i färgen blå! Det är hennes favoritfärg.

Hon kunde även bygga en början på en stor, vacker framtida trädgård!

Shalin
0

Spännande :D Följer ^^

Frosstis
0

Tidigt nästa morgon åkte hon till jobbet, hon fick inte komma försent. Hon såg bra ut i sina arbetskläder!

Frosstis
0

Nöjd efter en arbetsdag klev Mandy ut i den stora världen. Hon hade tjänar 283§ idag!

Hon gick genast hem och köpte sig ett handfat, hon gillade verkligen inte att stöka ner naturen med all denna disk. Nu har hon pengar över också! Imorgon är en ny dag med nya pengar.

Frosstis
0

Mandy kände att hon inte ville vara fina flickan mer, som alltid har på sig prydliga kläder..

Så hon gick till salongen, och hon blev en farlig kisse! Nu skulle killarna få något att bita i.

Men, vad hände där? Det är inte Mandys stil, men hon var nöjd.. Ett tag iallafall.

Frosstis
0

Förlåt för att jag inte skrivit på snart.. 3 månader! Haha :P Men har inte haft simslust, och tid! Skolan tar skitmkt tid men nu är det lov så! :)

Såhär mycket har hon tjänat pengar så hon har kunnat bygga en vägg, med tapeter!

En hjort! Mandy försökte klappa den många gånger.

Titta, golv och en säng! Hjorten är hungrig. Dumma hjort! Du får inte äta upp mina växter! Se så långt Mandy har kommit. Hon har skaffat en bra säng, golv och byggt ut huset! Sedan orkade jag inte mer så jag fuskade med en massa kaching.. Hehe!