Problem med trappor!
Jag sitter och bygger ett litet hus och det har uppstått ett problem nu. Jag har nämligen ett hus med grund som har en källare, men det är helt omöjligt att bygga en trapp ner till källaren. Jag vet att man måste ta bort grunden där trappen ska komma upp, och det har jag gjort, men den påstår ändå att jag försöker bygga trappen genom en fontän. Håller på att bli lite halvgalen sådär.
Det känns som att spelet buggar när det gör så, eftersom att jag har gjort trappor genom grunden tidigare, och då har det gått utan problem.
Någon annan som haft samma problem och vet vad jag ska göra?
USCH. Vad less jag blir.
A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing.
Åhh, exakt samma sak har hänt mig, och jag kommer inte ihåg hur jag gjorde för att lösa det :/ Så jag väntar jag med på om någon vet hur man fixar det :)
Jag löste det :) Tog bort all grund på huset och satte ut trappan efter det!
Det är alltså enklast att bygga huset runt trappan!
A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing.
jag hade samma problem när jag skulle bygga en vägg på ett ställe, fast det stod "går inte att bygga i poolen" eller något liknande jag hade inte någon pool på tomten och hade heller inte haft:).
jag startade om sims och sedan funkade det.