The Sims iFokus

The Sims

Etikettlegacy-och-historier
Läst 9967 ggr
mjuhm
0

Familjen Hamilton

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är så typiskt att sparfilen som jag hade, "Familjen Braker" försvann..
Så ni som följde mig där, kan ju börja följa den här tjejen istället! :)

Jane Hamilton är en vacker ungdom som har bosatt sig i Bridgeport. Hon har egenskaperna, Bra sinne för humor, Stjärnkvalitet, Kockbegåvning, Karismatisk & Konstnärlig.

Hennes favorit musik är Klassisk, favorit maten är fruktparfait & favoritfärger ät Violett.

Hon har stjärntecknet Fisk & hennes livslånga dröm är att nå nivå 10 i skådespelarkarriären.

♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥

mjuhm
0

Än så länge bor hon så här. Hon skäms väldigt mycket, men sån tur är bor hon inte i stan bland lägenheterna, utan på landet, på andra sidan bron.

SimsBrooke
0

Kan någon av medarbetarna eller jag som Sajtvärd låsa din andra tråd då du inte kommer uppdatera något där?

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

mjuhm
0

#2 Ja, det är kan ni/du göra :).

mjuhm
1

*Uppdaterar trots att ingen följer än*

Jane for in till stan för att inleda en karriär inom Film. Hon bestämde sedan att hon skulle belöna sig själv, & drog till en sylta i närheten vid namn "Jockes".

Där träffade hon en enstjärnig kändis som hon lyckades imponera på, vilket slutade med att Jane fick en stjärna! Alltså - hon är kändis.

När hon väl var inne på syltan, stod det en bordsdansare & dansade för fullt. Det var nog det snyggaste Janes ögon någonsin skådat. Hon gick genast fram till honom & började prata. Hon fick sedan reda på att han var på G med en annan tjej, men Jane gav inte upp sitt hopp. En sådan snygging skulle hon ha!

Rafael Striker hette killen som hon träffat, & hon fick snabbt veta att han var Ambitiös & Bra på att kyssas (det märkte hon vid första kyssen). Han jobbar som Rabbortbehandlare & har stjärttecknet Skorpion.

Efter att han & Jane stått där & flörtat i evigheter, tog Jane mod till sig att fråga.. "Ska vi bli tillsammans?". Rafael svarade ja, men hans "på G tjej", blev inte så lycklig.

Liona
0

Nej vad synd med familjen Braker:( Följer här istället då!:)

mjuhm
0

#5 Ja, jättesynd. :(
Vad roligt! :D

Efter flera timmars & dagars tid, har Jane sprungit runt i staden för att hitta åt vart Rafael bor, då han verkligen inte ville gå ut på dejt med henne, eller ens komma över.

Tillslut fick hon veta att han bodde tillsammans med en vampyr (som han tidigare var på G med) i en stor lägenhet. Hon missade till & med sitt jobb för honom! Efterssom hon helst vill undvika att sova hemma, bestämde hon sig för att fråga om hon fick sova över, vilket hon fick. Hela kvällen har spenderats i sängen tillsammans med Rafael. Åh så mysigt de har haft!

mjuhm
0

Jane Hamilton fick ner på knä framför Rafael, & dem både förlovade & gifte sig! Åh vad han blev glad! Hela kvällen har han lett för sig själv, & Jane svävar på moln!

mjuhm
0

Efter att dem flyttat in, snickrat ihop ett nytt hus samt köpt in lite möbler, firade dom det hela med lite myspys i sängen!

mjuhm
0

Huset är litet, det vet kärleksparet om, men enligt dom är det drömvillan!

mjuhm
0

Ojoj! Jane spyr med jämna mellan rum & har ont i ryggen, är sötsugen & har enorma humörsvängningar. Stackars, stackars Rafael!

Tänk om hon nu skulle vara gravid? Jane vet att hon kan ta hand om en bebis. Hon skulle mer än gärna vilja ha ett barn att hålla om & gosa med, men.. Det är karriären hon tänker på! Hur ska den gå? Kommer hon uppnå sin dröm?

mjuhm
0

För att få Jane att slappna av litegran, tog Rafael med henne på en liten "resa" till ett mysigt ställe en bit ifrån dem. Där badade dom nakenbad, spelade spel & drack drinkar. Vilken gentleman! Jane var verkligen lyckligt lottad, & det visste hon själv!

mjuhm
0

.

mjuhm
0

Han tog även med henne ut på klippan, just bakom där dom bor. För att sedan sitta där hela kvällen lång & bara se ut över den vackra staden kallad Bridgeport. Jane var lycklig, lyckligare än vad någon annan kan vara!

mjuhm
0

Senare på kvällen fick Jane det bekräftat. Hon var med barn! Men nu var dock inte Jane rädd längre, för hon visste mycket väl, att hon ALLTID hade Rafael vid sin sida. Vad som än hände, så skulle han finnas där för henne!

amandanormaan
0

Tråkigt med den andra :(

Men tänker följa den här familjen :) Du skriver jättebra btw ;)

Te sunt non solus ♥

luunaa
0

Följer :)

molllyr
0

följer :)

Mirre9898
0

Följer :).

Miranda

Jusse.
0

Följer ;)

()_()
(●‿●)
(     )
( W )
(     )

fckingdead
0

följer (=

Malteråttan (L)

[hejhejnaffy]
1

synd att familjen braker försvan, den var ju så himla bra!

Följer denna ist :)

[NoOrdinaryGirl5]
1

Älskade den förra, synd att det försvann ! :/ 
Men följer den här och tror på att den här blir precis lika bra :)!

mjuhm
0

Tack, vad snälla ni är!

Rafael lyckades bjuda över sin fyrstjärniga kändisbror Richie Striker för att bygga upp en bättre relation med honom. Jane vart helt till sig! "En kändis i mitt hus, en kändis i mitt huuus!" Skrek hon & skuttade upp & ner! (Trots att hon själv är kändis). Hon lyckade imponera på honom genom att prata om atletiska färdigheter & yrket proffsidrott. Tillslut, fick hon hans autograf!

mjuhm
0

Även Rafael fick sin brors autograf, men innerst inne så växte Rafaels avundsjuka.. "Varför blev inte jag en känd idrottare!?", tänkte han, medans han tog emot sin brors autograf. Dock ÄNNU längre in i Rafaels själ, var han lycklig över sin bror & tyckte det var så coolt att ha en kändis i släkten!

mjuhm
0

Förlossningen närmar sig allt snabbare & Jane svettas nu blod, så nervös är hon! Det mesta är förberett & det gulliga lilla bebisrummet är färdigt! Rafael är nog den som är mest nervös. Han är så rädd att Jane kanske inte klarar förlossningen, att bebisen dör eller att dom får 300 barn! De sistnämnda tänker han hela tiden, för Jane är verkligen enorm & det skrämmer livet ur honom. Men, han har lovat att finnas för Jane i vått & torrt.

mjuhm
1

Paret är så stolta över bebisrummet!

SimsBrooke
0

Oj vad cool tapet =) Skulle också vilja ha fler tapeter som är lite mer barnvänligt. =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

lollipop99
0

#27 Ja, eller hur, jag med!Glad Finns typ bara tantiga med blommor… Var fick du tapeten ifrån föresten mjuhm?

//Sara (lollipop99)Tungan ute

mjuhm
3

Rafael kände på sig något, så han bestämde sig för att ta med Jane till deras favoritpark, där Jane kunde slappna av & ha roligt.

Rafael badade lite nakenbad med ett antal andra personer, & Jane bestämde sig då för att vara lite busig & gömma undan hans kläder.

mjuhm
0

Rafael blev generad & knöt en handuk runt midjan & drog handen igenom hans mörkbruna hår.

Jane & Rafael dansade ett bra tag, innan dem bestämde sig för att gå in i stugan & mysa framför brasan.

mjuhm
0

Där satt dom, väldigt länge & bara njöt av varandras sällskap. En & annan kyss blev det också,

mjuhm
0

Men efter ett tag, gick vattnet & Janes värkar började! Jane fick panik, totalpanik & skrek åt Rafael att ta med henne till sjukhuset! Nu är det bara frågorna Rafael ställer sig.. "Kommer hon eller barnet att överleva förlossningen..?"

mjuhm
1

#27 :D

#29 Jag har ingen aning.. Laddar ner simmar från thesims3.com, & då kommer det en hel del färger också med som simmarna har på kläderna, & tydligen hade någon denna. Tungan ute

[NoOrdinaryGirl5]
0

#33 Simmarna+inredning och allt är ursnyggt!!! :))

lollipop99
0

#33 Aha konstigt mönster att ha på kläderna…Flört

mjuhm
0

PENNY ÄR FÖDD! Med egenskaperna ensamvarg & ivrig! (Ursäkta den irriterande buggen). Jane är överlycklig, & i det ögonblicket som hon höll i sin egna dotter, höll hon nästan på att svimma av. Så underbart det var!

Hon är dock orolig fortfarande över miljön hon växer upp i. Vampyrer lurar vid varje hörn & staden är stor som hela jordklotet själv.. Staden är proppfull av stora hyreshus, pubar, barer, dansklubbar & syltor. I lägenheterna kan vem som helst bo & på barerna kan man träffa vem som helst. Usch säger Jane med gråten i halsen!

Hon ska göra det bästa för sin lilla Penny!

mjuhm
0

#34 Tack! :D

#35 Haha, I know.. ;)

mjuhm
0

Efter alla pengar som Rafael tog med sin vid inflytt, har huset byggts upp en hel del & lite möbler har köpts in. Just nu har dom lite med än 1400 simdaler kvar, & Rafael tjäner otroligt bra på jobbet.

mjuhm
0

Källare har även byggts & tanken är att detta kommer få bli Pennys rum i framtiden!

vegi
0

mjuhm
0

JA MÅ HON LEVA, JA MÅ HON LEVA, JA MÅ HON LEVA UT I HUNDRADE ÅR!

Idag är det Pennys födelsedag & hon är nu en krypande liten bebis! Nu är det träning, träning & träning för att denna tjej ska bli något stort i slutändan!

Mumsing
0

följer! :)

mjuhm
0

Penny har tränats stenhårt & kan nu alla grunderna i livet. Gå på pottan, gå & prata. I födelsedagspresent fick hon en liten plingplinga (såndär barnmusiksak) & har suttit med den väldigt mycket & lärde sig massor utav den!

mjuhm
3

Jane började träffa vampyren som Rafael var på G med, & dem blev väldigt goda vänner. Men en dag, hade dom grälat & vampyren fick nog.. Hur ska detta gå?

Kommer Penny kunna leva ett normalt liv med en vampyrmamma? Eller kommer hon aldrig få reda på något? Vad ska Rafael säga?

lollipop99
0

#44 Spännande…Cool

Benne
0

Följer!!! :D Det verkar som en bra familj tycker jag, läst om några andra familjer men många lyckas inte få det intressant :s men du har verkligen lyckats! :D

mjuhm
0

Tråkigt, men jag kommer tyvärr inte kunna uppdatera på denna familj förns efter den 11 mars. Men efter det, lovar jag att jag uppdaterar mer än vanligt!

tilde&twix
0

Följer och älskar !

Med Vänliga Hälsningar ♡ Tilde & djuren ♡ Innehavare av Fairytales Kaniner

Mirre9898
1

#47 De som börja bli så spännande :D….

Miranda

mjuhm
1

Kan avslöja litegran, för det hände mycket när jag spelade idag, men på ett lite svårare sett så får ni ser när jag kommer tilllbaka ;)

En vit liten pojke med lysande ögon, ett dagboksskrivande barn, en hemlighetsfull mamma & en äldre man. ;)

Luisa
0

följer

Mirre9898
0

#50 Haha, läskiga ledtrådar ;).

Miranda

mjuhm
0

Föresten #46, tack så jättemycket! Vad glad jag blir!

#48 Vad roligt att du gillar det!

#52 ;)

Smullis
0

Följer! :D den är jättebra och det ska du verkligen veta! Fortsätt så :)

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

mjuhm
0

#54 Åh vad glad jag blir! Tack så jättejättemycket!

[Chokladmousse]
0

Jag följer!

Pétit
0

Följer.

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

mjuhm
2

Nu börjar det närma sig!
På måndag kan jag börja uppdatera här igen! :D

Smullis
0

Yey! :D

fellan99
0

mjuhm
0

#60 Vad kul! :D

[lillakaninen]
0

Neiah
0

Föjer :)

finfisk
0

vart ifrån har du laddat ner pennys hår? :)

mjuhm
0

#64 Thesims3.com :)

Dax för uppdatering då!

HIPP HURRA FÖR PENNY SOM BLIVIT BARN!
Nu har Penny övergått från ett skikande litet småbarn till ett duktigt skolbarn! Penny slog upp ögonen för musik som liten, & har sakta med säkert utvecklat egenskapen virtous!

Skolan kommer bli tuff för Penny, då hon är ensamvarg. Hon är en tjej som gärna drar sig undan & tycker inte om att sitta & till exempel äta med sin familj (eller umgås över huvudtaget).

Hon är inte alls rädd för att inte få några vänner.

mjuhm
0

Jane skulle iväg på en intervju, men stannade utanför efter att ha känt en enorm smärta igenom hela kroppen. Hon blev rädd, & började nästan krampa! "Vad händer med mig!?", ropade hon förskräckt.

Efter en halvtimmes kämpande, förvandlades hon till en vampyr. Suget efter blod blev enormt högt & hon såg hela världen på ett helt annat sätt.

mjuhm
0

Rafael var hemma under händelsen med Jane. Hemma hade han kastat fram skruv, spikar & en hammare. Det var nämligen dax för Penny att få ett alldeles eget rum nere i källaren!

mjuhm
0

Jane berättade ingenting för familjen, då hon skämdes över att vara ett blodtörstigt odjur. Istället tog hon Rafael i sin famn, & de slutade med lite myspys i sängen.

Rafael nämnde dock hennes ögon, men Jane drog till med en bortförklaring & sa enkelt men snabbt att hon köpt nya linser.

mjuhm
0

Det där dumma sötsuget, ryggvärkarna & den bubblande spyan kom tillbaka & Jane blev nästan lite deprimerad. Med tanke på att hon hade förvandlats, fick hon nästan panik över hur barnet skulle utvecklas, för hon var 99,9% säker på att det växte ett liv inuti henne.

Hon tänkte tillbaka på Pennys födelse, där hon lovade sig själv att skydda Penny från den hemska staden. Hon skulle skydda henne med hela sitt hjärta från alla vampyrer & fula gubbar.

Nu satt hon där själv som en elak vampyr, med ett växande barn i magen & hon visste inte riktigt vad hon skulle ta sig till..

mjuhm
0

Efter några dagars deppression, fick hon det bekräftat & erkände sin deppression för Rafael samt graviditeten, som genast fick Jane att må bättre. Hon visste att ingen kan få henne att må så bra som honom.

mjuhm
0

Jane drog till sin favorit sylta, där hon bland annat träffade på en paparazzi, som i "smyg" tog bilder på Jane. I värsta fall såg hon hela grejjen & ställde sig & posade snyggt framför kameran med sin fina bebismage.

mjuhm
0

HIPP HIPP HURRA, IDAG ÄR INGEN VANLIG DAG, DET ÄR RAFAELS FÖDELSEDAG!

Just precis! Rafael ha övergått från en halvmogen liten ungdom, till en snygg & ståtlig man!

mjuhm
0

Värkarna satte igång & Jane skrek för sitt liv. Hon tyckte nästan att värkarna var värre nu när hon var vampyr!

Rafael började skrika, som han alltid gör när det är en bebis på gång. Hans huvud kopplades bort & han förstod lixom inte vad han skulle göra.

"Amen ta mig till sjukhuset då hönshjärna! Och köp kakor på vägen!!", skrek Jane allt vad hon kunde, medans hon badade i en vattenpöl som låg nere vid hennes fötter.

mjuhm
0

Efter flera timmars slitande & stönande, kunde Jane stolt komma ut från sjukhuset med en liten pojke i famnen. Pojken fick namnet Michael & föddes med egenskaperna lättsovare & ivrig. Nu väntades en ständig kamp med skrik, bajs & dreggel. Men självklart var det värt det!

mjuhm
0

Pengarna kom in allt efterssom & Rafael ligger högt uppe & tjänar en himla massa i pengar. Familjen fick råd med en dator till lilla Pennys rum där hon nu börjat skriva en dagbok om sitt liv.

Dagboken som handlar om hennes vardag, hennes misstanke om att sin mamma är vampyr, & en ständig kamp som ensamvarg.

mjuhm
0

Rafael är en stolt gubbe. Han blev nämligen nyss befodrad & övergick från Avdelningschef till Distriktchef! (Han jobbar inom affärer).

Lönen höjdes även en massa. Nu tjänar han 115§ kronor i timmen, istället för 88§.

mjuhm
0

HIPP HIPP HURRA FÖR MICHAEL!

Den lilla killen har just blivit ett sött litet småbarn! Jane kom snabbt fram till att hon fört vidare sin dumma blodtörstighet, då det snabbt märktes att även Michael var en vampyr.

mjuhm
0

Ännu ett till kalas! FÖR IDAG ÄR DET PENNYS FÖDELSEDAG!

Den finniga perioden är här, full av alkohol, farliga saker & sena kvällar. Penny är nu tonåring & ska imorron börja högstadiet! Hon har fortfarande inte en ända vän då hon verkligen inte vill umgås med folk. Dock utvecklade hon hopplös romantiker, & hennes sug efter att hitta den rätta ökar mer för varje dag..

Nu slutar hon tidigare, vilket innebär att hon kommer kunna skriva mer på sin dagbok, som hon även funderar på att ge ut som bok då hon redan skickat in några kapitel!

mjuhm
0

Familjen.. Nej! Jag menar PENNY gör sig redo för lite tillökning i sitt rum, nämligen valpen Moses! Hon har i flera månader tjatat & tjatat på att få en liten hund, men Jane & Rafael har länge sagt att hon måste bli mer ansvarsfull, klara skolan & framförallt bli äldre innan hon skaffar något djur.

Penny tycker verkligen att hon är ansvarsfull. Hon har VG i skolan & hon är äldre än förut. Klart hon ska få skaffa ett djur då!?? Men nej, Jane & Rafael fortsätter neka hennes förslag till en liten valp, så Penny tog saken i egna händer. Hon klickade hem lite djursaker från "simstassen.com" (påhittat, hihi), som kom dagen efter. Nu saknas bara Moses!

Hon passade på när hennes föräldrar fortfarande jobbar.

mjuhm
0

Moses har anlänt!

Smullis
0

Kan du visa en närmare bil på Moses? :)

mjuhm
0

#81 Det är svårt för att han är så liten & hon får inte plocka upp honom, för då morrar han efterssom han är egenskapen blyg. Men jag ska försöka!

Nu blev det tillslut Janes tur att fylla år! GRATTIS JANE! Hon har nu uppnått den åldern där man ständigt går & oroar sig för dom där fula rynkorna som en efter en sätter sig i ansiktet.

mjuhm
0

Jane tror att om hon sätter på sig lite smink, kommer ingen tro att hon blivit äldre. Hon täckte tvärtom "Åh vad ung jag ser ut att vara!"

MEEN, det är bara Janes tanke om saken, tyvärr.

Smullis
0

Tack! Känn dig inte tvingad bar a :)

mjuhm
6

GRATTIS MOSES SOM NU BLIVIT EN FULLVUXEN HUND!

Penny behövde inte springa runt & moppa upp kissfläckar så himla länge, för Moses fyllde snabbt år! Penny insåg att hon inte längre kan hålla honom instängd i källaren. Det gick bara inte. Stackars Moses blev rastlös, kissade på sig & var olycklig.

Penny berättade för sina föräldrar vid matbordet att hon skaffat en hund. Hon förklarade varför & ju mer hon förklarade, ju mer skäll & skrik fick hon höra. Till slut sprang Rafael ut ur rummet, illröd i ansiktet & slog huvudet i väggen för att han var så rasande.

Jane lyckades lugna ner sig & gjorde en lista till Penny, där dom tillsammans bestämde att det var så hon skulle göra.

• Se till att du får MVG i skolan
  • Sköt dig hemma
  • Hjälp till med disken, maten & skaffa dig ett jobb.
  • Inga kisspölar inomhus! Lär honom att gå ut i trädgården.
  • Inte gå till syltor, klubbar & barer förns du fyllt ungdom.
  • Betala hundmaten själv.
  • Se till att han får komma ut ordentligt.

mjuhm
1

Penny känner sig som mamma & pappas stolthet! Hon hjälper till med maten, går ut med soporna & tar hand om lilla Moses mycket, mycket bra. Hon tar även mycket hand om sin lillebror Michael, nu när hennes föräldrar har det stressigt på jobbet.

Baraamandah
0

Följer ;D

Bloggare på threesimsnerds.blogg.se

eeeliiinnn
0

följer :'D

mjuhm
0

HIPP HURRA! Michael fyller barn!

mjuhm
0

Familjen har sparat i evigheter & Penny har bland annat skaffat sig ett jobb. Dom tjänar tillsammans över 800 kronor, då Rafael tjänar omkring 650 kronor om dagen.

Vilket har gjort att familjen slängt upp både hammare & spik & gjort om sitt vardagsrum, men också hela huset, källaren, bakgården & sen har dom också byggt ett fint stall samt hage. För Penny skaffade sig en egen häst!

mjuhm
0

Inuti huset

mjuhm
0

Källaren.

mjuhm
0

Utomhus

mjuhm
0

& Pennys vackra häst!

eeeliiinnn
1

sjukt snyggt ! :'D

[hejhejnaffy]
0

Snyggt! :)

mjuhm
0

Tackar! :)

Hipp hurra för Michael! Michael har blivit tonåring & utvecklade egenskapen Geni. Hans väg mot en blodtörstig vampyr har han än inte nått, men han börjar sakta men säkert utvecklas mer & mer.

mjuhm
0

Penny har sakta men säkert byggt upp en fin relation med sin häst Metaor. Detta foto har Penny snyggt klistrat in i sin dagbok & hon minns så väl den där känslan av att första gången få sitta uppe på hästryggen.

mjuhm
0

Penny har övergått från en jobbig tonåring till en snygg ungdom! Nu dyker det upp hundratals tankar om vad hon måste göra. Hitta kärleken, skaffa barn & satsa på sin karriär inom musiken.

Kommer Penny klara av all press?

mjuhm
0

Och sist, men absolut inte minst, så måste vi gratta Rafael som nu nått sina rynkiga år som åldring! Det gåra håret har lagt sig fint i både ansikte & huvud, & han känner sig hängig & slut. Men ingenting hindrar honom från att nå sitt mål inom sin karriär! Han käner över 1200 per dag!

mjuhm
0

Penny har lärt känna några på sitt nya jobb, men har lyckats få upp ögonen för en speciell man på jobbet. Har Penny hittat sin livs kärlek? Eller är det kanske bara en kompisflört?

Vad det än är, så vet Penny att han är något speciellt.

mjuhm
0

Vad Penny vet så har detta gått ett steg högre än väntat. Allt började med ett vanligt erbjud att komma över, & slutade med myspys i sängen.

Penny känner sig både snurrig & illamående, samt att sötsuget ligger på topp 10. Vad kan det vara..?

VilmaKristina
0

Följer! :D

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

mjuhm
0

Hela familjen sörjer nu Jane som gick bort på en fredag morgon efter klockan 7. Jane skulle som vanligt ta sin morron-plasmajouice, & trots att hon redan var överhettad så gick hon ut i solen för att dricka den. (Vet dock inte om det berodde på det).

Familjen hörde en stark smäll & Jane tog sig för halsen i panik för att hon inte kunde andas. Tillslut föll hon ihop som en aska, & de dök upp ett välkänt ansikte. Ett ansikte som många nämnt tidigare. Ingen mindre än liemannen.

Vila i frid Jane.

Eriky
0

följer! :D

eeeliiinnn
0

:'D

[hejhejnaffy]
0

Oh nej!

Hallonsmurfen
0

följer! :)

PS i familjen Braker hade bebisen en napp, hur fick du det? :)

Medarbetare på Pokémon iFokus

saffran123
0

Hallonsmurfen #108: Man kan ladda ner babysimmar och där medföljer det nappar, jag har gjort det… Man får med i alla olika mönster och färger, aja. Jag laddade ner på sims egna sida om du undrar :D

//Fanny Cool

Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!

'Live, Love and Laugh when you are young'

BlueBäst
0

Följer

Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.

Medarbetare på barnens ifokusRegnbåge

Zorro_Tiger
0

Föööljer :D !!!

"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"

Sims99
0

Följer! :)

Agnes :)

Smullis
0

Tyvärr tror jag inte att den här uppdateras längre :/

Sims99
0

113# synd :(

Agnes :)

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.