Leker i CAW
Sitter och leker med en egen värld igen. Lyckas aldrig hålla inspirationen uppe tillräckligt länge för att göra fördigt någon av dom så jag har inte satt något mål på att få den här klar alls. Men jag är väldigt nöjd med hur den här bergskällan ser ut än så länge så jag ville visa upp den ändå.
Visa gärna upp bilder på saker från era världar.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Åh men gud vad fint!
Jag har inte skapat någon värld ännu, men jag har funderat på det länge så det kanske blir något i helgen! :)
OT - Hur går det med din legacy? c:
()_()
(●‿●)
( )
( W )
( )
Ser super ut hittills! :D
Jag vet hur det känns det där med att inte orka hålla inspirationen uppe, haha. Min värld jobbar jag på i vågor. Ibland är jag bara spyless och vill strunta i att göra färdigt den, men lämnar jag den ett tag brukar inspirationen komma tillbaka såsmåningom :)
Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)
Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus
Va fint, ser jättemysigt ut :)
#2 Jag fortsätter att planera på den men har inte lust att spela på den riktigt än. Jag har iaf börjat spela sims igen lite smått så jag får se om jag orkar ta itu med familjen igen snart. Jag har inte gett upp, jag behövde bara en längre paus än väntat.
#3 Jag brukar vilja att det ska gå så fort och slarvar därför massor med detaljerna och sen blir jag less när det inte ser ut som jag vill. Nu leker jag med detaljerna istället.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Då är du som jag har börjat på flera stycken och inte avslutat. Men en dag så :-D
#5 :3
()_()
(●‿●)
( )
( W )
( )
Nu har jag gjort det igen :P Börjat på en ny värld alltså. Jag har kommit på flera saker som stört mig i tidigare byggen och nu ska jag försöka göra allt rätt på en gång så jag kan bli färdig med en värld iaf. Jag brukar störa mig på att världarna blir för platta, tråkiga, jag vet aldrig hur jag ska göra färdigt terrängen när jag väl börjat bygga hus och en massa annat. Så den här gången gjorde jag en stad med flera nivåer som har plats för flera olika sorters områden och terrängen är i princip helt klar för att målas så jag slipper tänka på det sen.
Ska börja måla på den nu och planera hur olika områden ska vara byggda. Den här gången ska jag tvinga mig till att göra färdigt den för jag är riktigt nöjd med terrängen.
Snyggt :)
Agnes :)
Håller med himla snyggt :-)
#8 Ser väldigt fint ut! :)
Fint!!
Tack :) Har målat bergen och sånt nu. Önskar att jag inte behövde sova nu för nästa steg är att placera ut vägar och tomter. Men det får bli imorgon.