The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-allmänt
Läst 1554 ggr
htt
1

Spela innan årstider- tråkigt?

Har ett litet problem..
Påbörjade just en legacy och är så sugen på att spela, men det enda jag kan tänka på är att jag vill ha årstider.. Känns tråkigt att spela i sunlit tides utan årstider, som att jag vill börja på riktigt med min legacy när årstider kommer ut.. Men ändå är jag så himla sugen på att spela..

I och för sig tänker man ju så att man har ju klarat sig fint utan årstider hur länge som helst nu, så egentligen borde det inte spela någon roll.. Eller? :)

Någon som har samma problem eller är jag bara helt knäpp? Skrattande

NessieJessica
0

Du är inte helt knäpp, jag är likadan :P jag vill göra en sims serie på youtube, men det känns inte som det blir lika naturligt utan årstider… Så jag vet verkligen vad du menar :p

http://nessiesvarld.wordpress.com

Amandapanda
0

Du är inte ensam, jag blir ibland jätte uttråkad för att det känns som att det aldrig händer något !Så då kan det ibland vara så att jag inte spelar sims på 2 veckor ! men sedan kommer sims tankarna krypande och jag får massa ideer och det blir kul igen men nu när det är så kort tid kvar pirrar der ju bara till årstider och det är det enda man tänker på.. :/

htt
0

Jag har haft ett långt uppehåll men är nu jättesugen… Åh vad jobbigt :(

SimsBrooke
0

Jag känner samma sak. Jag kommer nog inte själv spela på min legacy(familjen Jones/Håger/Scott) förrän Årstider kommer. Jag har väntat sen dag ett på att årstider ska komma och äntligen kommer det =) 

Jag förstår dig helt och hållet, tycker det är skittråkigt att det inte kommer snö och såna grejer.

Men istället för att spela på sin legacy, fördriv tiden med att göra en helt galen familj =) Och spela på dem visst det är tråkigt utan Årstider men vi har det snart i våra händer. Det är mindre än 2 veckor kvar =) Troligtvis har vi årstider i handen den 14 november som alltid då expansionspaketen kommer =) En dag innan :D

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Tokyo
0

Samma här.