The Sims iFokus

The Sims

Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 1456 ggr
Frosstis
0

Hjälp!!

Alltså min sim bara står där! Och hon har en butler så ville hon småprata med honom så tryckte jag kryss och rutan försvinner aldrig!

Jag vet att man kan göra någonting åt det, men ååh.. Hjälp mig! Foten i munnen

Namiko
0

Tryck upp fuskrutan och skriv in "resetsim" och för- och efternamn på din sim. Tex "resetsim anders andersson"

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Frosstis
0

Tack! ♥

Frosstis
0

Hjälp igen!! Jag har gjort jättemycke, skaffat en katt, odla mkt och fått en fin trädgård mm. Och så har jag blivit bästis med en kändis, och nu ska hn flytta in till mig! Problemet är att när jag godkänner att han ska gå in i familjen, så bara det laddar och laddar och laddar och laddar! Det har laddat i snart en timme, åååh.. Det finns inget att göra, eller hur? :/ jag måste säkert stänga av datan så kommer ingenting sparas..:( eller kan ni veta??

Jess89
0

#3 Ett bra tips är att du sparar med jämna mellanrum så att du inte går miste om saker OM det skulle hända något med dator/spelet. Har varit med om att spelat har stängt ner sig utan att jag hade sparat, så jag har lärt mig av mina misstag.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Frosstis
0

#4 Jag vet, det har hänt så tidigare med mig också, så jag har sparat och sånt hela tiden. Men nu har jagi nte spelat på många månader så jag har glömt :(

Jess89
0

Otur. Tänk på att börja spara igen, så att du inte förlorar mer.

Frosstis
0

Ja :/ Är du helt säker att man verkligen inte kan göra något? :S

Jess89
0

#7 Jag kan tyvärr inte svara på det. Klarar din dator av spelat utan problem? Annars kanske du ska sänka grafiken så att det inte blir lika krävande för din dator. Alla datorer klarar inte av The Sims 3.

Frosstis
0

Nä, min dator klarar av sims.. Tror jag Flört Men då får jag väl stänga ner sims då Rynkar på näsan

[SallysPigge]
0

En tanke är att din dator har blivit varm och kanske behöver stängas av en stund?

Frosstis
0

Nej den är inte ens varm :S

Jess89
0

Jag hade problemet att datorn blev varm (körde på en bärbar). Om du spelar på en bärbar dator är det bra att skaffa en kylplatta.

[SallysPigge]
0

Ja och är det en bärbar du har så är inte dom dom bästa speldatorerna. Bytte ut min själv till stationär i julas då Sims 3 krånglade när husdjur kom. Hade dom föregående expansionerna med.

Frosstis
0

Nej jag har en stationär, precis som ny. Fyller tre år till julen men den är lagad för något halvår sen senast och de bytte ut grafikkort och sådant. Så det är inget fel med den! :)

[SallysPigge]
0

Jag tror du bör kolla om den klarar spelet. Det finns en sida man kan göra det, men tyvärr minns jag inte vart. :-S

Någon kanske minns?

Frosstis
0

Och vad gör jag om den inte gör det? :/ jag har jättemånga spel! Jag har vart på den sidan en gång ovkså..

Frosstis
0

Kan det vara denna? http://www.systemrequirementslab.com/cyri/ Är inne på ipaden nu så tittar imorgon.

[SallysPigge]
0

Ja just den :-)