Jag hoppas detta inte är sant...
Glad över att ha kommit långt med byggandet i världskaparverktyget sparadej ag och stängde ner från ändra spel. Tillbaka i världskaparverktyget kom chocken. Alla tomter är borta! ALLA! Kollade andra sparningar osv. Likadant där: Alla tomter är borta!
Vad har hänt!? Har detta hänt er också!? Jag har uppdaterat till nya uppdateringen.
Hjälp! :(
poor you D:
Åh nej! :( Har ingen aning om vad du ska göra, hoppas nån mer kunnig vet! :o
Oj då, har inte uppdaterat själv på dom närmsrta dagarna så jag har inte varit med om detta ännu i alla fall. Men jag har anadra gånger märkt att Världskaparverktyget måste man hämta om och installera om efter varje upp datering.
Testa och spara din fil på skrivbordet, avinstallera verktyget och ladda ner det ige , installera och flytta tillbaka din fil och se vad som händer.
Gick in på ändra spel igen och då funkade de. Hade bråttom så hann inte kolla om de funkade.
3#: Jag tog bort det innan och uppdaterade speluppdateringen. la in spelet osv igen. Det funkade sedan och jag var inne i ändra spel ett tag och byggde. när jag stängde ner hände detta. :/
provade att spara nu. står bara "systemfel" bla bla. :/ kul! Hela världen har troligen gått förlorad.
Nä vad tråkigt 
ska prova att flytta världskaparmappen och installera om värlskaparverktyget.
Jag har också den tidigare filen sparad på den externa hårddisken men jag börjar bli orolig..
dog lite.. Installerade om vsv och världen är tillbaka! Thank you good!!! :D
Ååh vilken tur! :D
När jag installerade den nya patchen så raderades allt från mitt spel. Inklusive min legacyfamilj på generation 5!
Åh trodde du redan hade installerat om, men vad skönt att det fungerade 
11#: Näääe usch :(
12#: Hade sparat allt innan på skrivbordet, avinstallerade och gjorde nya uppdateringen. Sedan la jag tillbaka allt när jag installerat om. kort därefter försvann tomter osv. Sparade då allt igenom på skrivbordet och installerade om så nu funkade det.
Men det funkade till en början innan men efter en stund hände det med tomterna så kanske inte ska ropa hej ännu ifall det händer samma sak igen.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu är jag så *piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip* förbannad!! Som jag nämnde igår så installerade jag om världksparverktyget och det funkade direkt efter. Nu när jag skulle bygga på världen så hade tomterna försvunnit igen! Dumma, korkade uppdatering!!
Inte nu igen 
Men spara din värld, för dom måste ju har märkt detta fel eller nåt och rättar till det. Kan i alla fall hoppas.
Har du testat om det blir likadant om man börjar på en ny värld?
Jag har själv lagt mitt byggande på is och simsspelandet så jag har inte gjort denna uppdatering ännu.
Jag har börjat med en ny värld tills vidare så får vi se om de kommer ordna till det. letade efter mail eller något så man kan kontakta dem och påpeka felet.
Jag blir ding i huvudet av vsv. o.O provade att öppna världen idag, Och NU funkade det igen!?
#17 Men vad konstigt, får hoppas att det håller i sig så nu :-)
18#: gjorde det inte. Det hoppar fram och tillbaka