Mitt sims vill inte starta efter patch
Jag har nyligen uppdaterat mitt the sims till version 1.4 och efter det vill det inte starta?
När jag öppnar Launchern och klickar på spela så händer ingenting. Har provat att gå in i systemfilerna och öppna det genom TS3W, men de funkar heller inte!
Vet inte hur jag ska göra för att får det att funka igen! Har provat att ta bort alla Mods.
Hjälp!
Vet inte vad du kan göra, jag har inte uppdaterat själv ännu då jag inte spelar nu. Men det vekar som om flera stycken har haft problem med denna uppdatering.
Annars brukar jag och några till flytta bort allt eget installerat innehåll innan uppdateringen och sedan lyfta in sakerna igen. För det kan vara något som du laddat ner som krånglar.
Har försökt att ta bort de faktiskt, men när jag avinstallerar/tar bort har jag samma problem - ingenting kommer upp (ingen ruta).
Blir så frustrerad!
Jag förstår att du blir det, får hoppas någon vet bättre hur du ska göra.
Brukar hända för mig med, startar bara om datorn så fungerar det igen 
~mikkan
Har provat det några gånger, men det vill inte heller funka. :(
Oj, det var nog ganska många som hade problem med den uppdateringen. Fast det har fungerat bra för mig.
Men nyss så blev det något konstigt med mitt sims, det gick inte att starta. När jag klickade på sims så stod det "The Sims 3 launcher har slutat att fungera" och om jag fått upp launchern så kom det upp "The sims 3 har slutat att fungera". Sedan provade jag att starta sims på ett annat sätt och då laddade det bara.
Jag var tvungen att avinstallera sims och sedan installera det igen, fast jag fixade så att allt var kvar då (alla familjer, downloads osv).
Du kanske måste ominstallera det? Det har hänt samma för mig på min gamla dator men då startade jag bara om den, men jag såg att det ej fungerade för dig. :/
Fungerade det att installera om det för dig då?
För det jag har alla spel så det kommer nog ta heeela dagen. :(