The Sims iFokus

The Sims

Etikett: fel-och-buggar-med-spelet
Läst 1984 ggr
artema
0

Kvick hjälp: Uppdateringsproblem (TS3)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej på er,

nu har jag suttit sedan igårkväll och det funkar inte, snart blir jag tokig. Skulle installera the sims (originalspelet, pets & generations) på min skoldator (Lenovo x121e), jag har köpt spelen på CDON, så jag laddade ner The sims 3 originalspelet, installerade - no problemas. Så skulle jag göra samma sak med The sims 3 pets, gick kanon men när filen var nerladdad så sa den att jag var tvungen att ha den senaste spelversionen för att kunna installera pets, så jag uppdaterade. Inget hände, uppdaterade igen, inget hände. Startade om & uppdaterade igen. Men det funkar inte! Den laddar ner och jag godkänner med uppdateringen verkar inte riktigt "fastna" om ni förstår hur jag menar. Så kom upp en ruta där det stod att den inte kunde uppdatera för att pogramm förknippade med the sims 3 körde, vad tusan menar den med? Jag kollade så att jag inte körde några andra programm på datorn och det finns bara en användare, vad är felet? Hur löser jag det?

Bifogar en bild på problemet (ni kan ju njuta av bakgrundsbilden sålänge, haha Flört)

[SallysPigge]
0

Hm! jag vet inte riktigt vad du kan göra mer än att installera om från början och se vad som händer.

Ninija
0

Har du provat att starta om datorn, då borde alla program stängas av. Annars får du nog installera om från början som SallysPigge sa. :/

SunsetValley
0

Du kan söka på google efter The Sims 3 patch ???, ersätt ? med vad patchen heter.

Kram Linnèa

Besök min blogg