Min "lilla" värld!!=)
Efter att ha sett er skapa egna världar som blivit helt sjukt bra så är ju även jag tvungen att testa ;-)
Mycket strul med att få verktyget att fungera och att lära sig det har ju gått sådär…många svordomar senare så har jag i alla fall något att visa!
Har ännu inget namn på staden men det kommer nog när den är klar.
Var rätt så svårt att få bra bilder o.s.v. men jag är rätt nöjd för att vara nybörjare 
~mikkan
Följer!
//Fanny 
Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!
'Live, Love and Laugh when you are young'
#5 kul! =D
~mikkan
vilken gullig stad. följer :)
Always <3
Följer, otroligt fint! 
Följer! :D
Följer :D
Spännande :-D Jag följer :-)
följer! :)
Får man fråga vilka expansionspaket och/eller prylpaket du har? :)
Väldigt fin värld! :)
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
#17 Jag har alla expansionspaket förutom övernaturligt, inga prylpaket =)
~mikkan
Vilka fina hus! :D
#22 Tack!!=D
~mikkan
#20 Gud va fint! :D
Superfint!
//Fanny 
Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!
'Live, Love and Laugh when you are young'
jättefint!
Jättefint! Följer :)
Svårt att få till bra bilder i världsskaparverktyget, ska ta lite fler bilder i spelet sen=)
~mikkan
woooooooow det här är såååå vackert! *-*
följer!!
Åh vilka fina hus, inreder du alla?
#36 Har inrett några av de få jag gjort men alla ska inredas så småningom!
Tack förresten!
~mikkan
Najjjs ja har också ALLA prylpaket utom övernaturligt men det ska ja ockå köpa!

Usch så seeeegt allt går….det är nästan så att man ger upp helt och hållet. Ska försöka få upp lusten till att bygga på världen igen, meningen med allt var att ha en fin värld tills årstider släpps….men det ser inte ut som att jag kommer lyckas. Vill att allt ska se ut precis som i mina tankar och jag blir inte nöjd försän det är uppnått så det kommer nog ta ett bra tag tills jag är klar =(
Får försöka snabba på med skapandet om jag vill lyckas med att få den klar innan årstider….*lycka till*
~mikkan
haha vad snackar du om, det här är en utav dem mest välgjorde, kreativa och vackra världar jag nånsin sett!! snälla sluta inte! </3
Håller meed #45! Vill jättegärna se det färdiga resultatet! Väntar gärna :)
Längtar efter att få se den här staden när den blir klar. Kommer du lägga upp den i exchange sen? Skulle bli superglad om du gjorde det!
Always <3
Ge inte upp, det var ju en helt underbar stad! :)
Lecheval.blogg.se - Mitt hästliv :))
Vad är det för paket du har om du kan bygga en hel ö/värld själv :o??
49#: Man behöver inga paket. världskaparverktyget finns på thesims3.com´s hemsida att ladda ner. du måste bara ha the sims 3
Men gud så snälla ni är =) Kanske tar upp skapandet igen….tagit en allt för lång paus nu ju 
#47 Har faktiskt inte tänkt på det men om det finns intresse så kanske den kommer upp 
~mikkan
Hoppas den kommer upp på exchange! Jättefin värld, verkligen.
Btw…hatar rutnätet som följer med på bilderna, tycker det ser så trist ut….finns det något sätt att få bort dem? 
~mikkan