The Sims iFokus

The Sims

Etikett: bilder-och-filmer
Läst 2689 ggr
PotatoEcho
0

Sims 3 Sad love story

Har gjort en film nu i sims 3 som jag vill dela med mig av till er,

säg gärna vad ni tycker om den. Det är min första så jag hoppas ni är snälla emot mig! :) Kan finnas några fel här och där.

Hoppas ni tycker om den :)

http://www.youtube.com/watch?v=CPJNtCrr2qA

Krusing
0

Väldigt vacker och otroligt gripande… och sorglig. Det fanns inte tillfälle att leta fel, eftersom att filmen var så laddad med känslor.

Det enda jag kan tänka på i så fall är att vissa texter bläddrade förbi lite för fort så det blev svårt att hinna läsa allt.

Otroligt bra jobbat!

PotatoEcho
0

Åh tack så jätte mycket! Värmer.

Tänkte också på det, men eftersom det skulle bli konstigt med hur de ''agerade'' :/

Tack tack tack :D

BunnyWunny
0

väldigt fin sims historia! Det enda som jag kan ge kritik på var lite engelsk grammatik med verben osv men det är inte särskilt viktigt…

Tycker detta var en väldigt bra sims historia med passande och bra musik. För att vara första gången tycker jag verkligen att du lyckades :)

Ser fram emot att få se fler videos från dig senare kanske :)

Always <3

Ninija
0

Åh, den var ortoligt bra gjord! Haha, jag skulle inte kunna fixa ett sjukhus, kyrka eller något sådant. :)

heatherm
0

Så fin! 

önskar jag också var så bra på att göra videos, nu har jag ju inte testat..men får göra det någongång! :)

mycket bra!

diesel92
0

riktigt fint gjort :D

[WickedAlly]
0

Väldigt bra gjort, väckte många känslor.

Hallonsmurfen
0

fy vad sorgligt!! men sjukt bra gjort!!

får jag fråga vilka sims du har, jag menar, jag känner inte igen nån av sjukhusgrejorna, eller kistan och det..

jag säger igen:

superbra gjort!!Skrattande

Medarbetare på Pokémon iFokus

KlaDkAkA!:D
0

omg jag såg det forumet på GSM! visste inte att det fanns fler folk här på iFokus som andvände GSM aja skulle också säga att jag värkligen ÄLSKAR den! helt fantastisk! gillar hur du tog dig tid att lägga yill downlaods så att det ser lite mer ''sjukhus'' ut :D

Ninija
0

#9 Jag har också gSm. ^^

0

#9 har du?! va heter du? :D

Ninija
0

#11 Jag skickar ett meddelande på iFokus! :P

0

#12 sure!

BettaSplendens
0

Den var sjukt fin! Älskar den! Och för att vara din första video är det sjukt bra :)

[SallysPigge]
0

Väldigt fint gjord, det gjorde du bra :-)

PotatoEcho
0

Åh tack för alla fina kommentarer! Blir jätte glad :D

Ang vilka sims spel jag har så har jag inga expansionpaket, Jag har laddat ner kistan och sjukhusgrejerna :)

Hallonsmurfen
0

#16 varifrån? Oskyldig

de var väldigt häftiga Skrattande

[KKlara]
0

Jättebra! Den måste tagit jättelång tid att göra! :)

PotatoEcho
0

#17 Visst är de:) modthesims och thesimsresource laddade jag hem dem ifrån!:)

#18 Tack så mycket! Tog inte så jätte lång tid, 15 timmar kanske med redigering och allt :)

Hallonsmurfen
0

#19 vad heter de? :)

PotatoEcho
0

Menar du seten eller?:)

Hallonsmurfen
0

Jepp

PotatoEcho