The Sims iFokus

The Sims

Etikettövrigt
Läst 5844 ggr
0___0
0

Ridtävlingar

Hej Hur vet man när det är en ridtävling dedline så man kan anmäla sig? Osv, :)

Tufsenmilano
0

Om du klickar på ridhuset, så står det typ "Var med i tävling" eller nåt. Om det står med grå text, så för du musen till det alternativet, och då brukar det stå

" Nästa ridtävling är imorgon kl. 12.00. Kom tillbaka då" typ. :)

0___0
0

#1 Det står bara inga tävlingar just nu kom tillbaka senare :(

BettaSplendens
0

Alla jag har varit med på börjar 17.00 varje dag och slutar 00.00 tror jag, så kommer då någon gång där i mellan borde det funka :)

0___0
0

Okej Tack så mycket! :)

[SimonJennah]
0

Brukar vara samma tid varje vardag, så rid dit i tid med hästen (eller bygg ett ridcenter nära huset xD) och delta :)

[theotoft]
0

Du måste sitta på hästen för att kunna välja att vara med i tävlingen också, annars är den rutan grå. :) och som #3 sa så pågår dom mellan kl 17.00-00.00 men har för mig att det inte går att tävla på lör-sön.. :)

BunnyWunny
0

Det går väl på lördag men inte på söndag… ?

Always <3

[theotoft]
0

Kom inte ihåg om det var på både lör och sön eller bara sön. Men mycket möjligt att det bara är söndag som inte går. Var ett tag sen jag spelade. :P

diesel92
0

det går inte att tävla på söndagar. vissa dagar eller alla dagar (?) går det att tävla kl 12 också har jag för mig.

0___0
0

Tack så jätte mycket! Min häst har bemästrat ärdigheten ridning kapplöppning och min sim med så hoppas det kan gå bra! ^^

BettaSplendens
0

MIn sim har 10 i ridning och hästen jag tävlar med har båda 10 i hoppning och kapplöpning, fast jag har bara kommit trea än på internationell nivå (hoppning) men tror man får bättre placering ju mer man tävlar :)

0___0
0

#11 Ja precis! Men jag ska börja med en Nybörjar tävling :P Hihi bara för att pröva hur det är att tävla xD :)

fiffeliffe
0

När man har en enhörning kommer man iallafall alltid etta Skrattande Vilket jag tycker om för mina simmar kommer alltid sist när dom rider vanliga hästar.

Cool

0___0
0

#13 Vet inte hur man hittar någon :(

diesel92
0

14#. De brukar hålla till vid fiskställen,

fiffeliffe
0

#14 som #15 sa håller de till vid fiskeställen. När du är på kartan lyser det som ett norrsken över ehörningen.

Cool

[SimonJennah]
0

Gå till kartvyn på natten bara och kolla efter "regnbågs-skenet", det syns :)

EmelieGustavsson
0

Vill också tävla med min häst men det finns inget ridhus, måste jag bygga ett eget`? :o

diesel92
0

18#: Det beror i vilken stad du spelar. alla har inte det utplacerat