Simmande simmar!
åh!! det är ju sjukt fint i sunlight tides (jag gissar att det är den staden)
vattnet är så mörkt i alla mina städer!
Medarbetare på Pokémon iFokus

Kan dom simma i havet innan årstider? Mååååste uppdatera! :D
Okej, inte riktigt en simmande sim, men här är Ofelia på väg upp ur vattnet efter sin simtur.
#1 Såg att det har kommit en ny "färg" att måla marken med, måla den under vattnet så får du samma ljusa färg på det. Svårt att missa den när man är inne bland dom alternativen, den är turkos och väldigt lysande.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
ÅÅÅÅH, DET TAR 100 ÅR ATT UPPDATERA!
Jag är så spänd att se mina simmar ta sitt första dopp i havet.. :D
#4 det tog jättelång tid för mig också!!>.
Nu är det klart, ska starta spelet nu. Mweheheh :3
Förlåt för att jag spammar tråden, jag är spääänd. :D
#3 hur hittar man den?
#7 I byggläget finns ett alternativ som heter typ "terrängmålning", "terrängunderlag" eller nåt liknande. Under någon av flikarna där finns den.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Kan man ladda hem mer städer till sitt sims gratis? :o
Förlåt att ja kapar tråden men såg att nån hade skrivit längre om det!^^
#8 jag har kollat där men jag hittar det inte :(
Men hur målar man havsbottnen?
#10 Jag hittar den inte heller, vill ha turkost vatten istället för gråttbrunt, tråkigt, deprimerande vatten.
#13 ja, det ser så kallt och tråkigt ut när de simmar! :(
Jag får kolla igen när jag spelar nästa gång, sprang över det igår och blev så förvånad när jag såg den. Höll dock på med "ändra i spel" via CAW. Gissar att den följde med senaste uppdateringen.
jaha..:( vad synd..
jag tror inte man kan ändra haven alls i spelet..
nu har jag skaffat sunlit tides!! 
jag började såklart utforska, och valde självklart min absoluta favoritsim Lala..
Åh vad kul! Just nu är min dator på reperation så jag kan inte spela, sitter typ bara på skoldatorn nu, men man får inte installera spel på den! Och även om jag skulle göra det tror jag inte att den sega datorn skulle klara det heller…
Always <3
men alltså seriöst 
kolla skillnaden!
den ena är i moonlight falls, och den andra i sunlit tides..
#22 vilken av de? :D
#22 den från Sunlit Tides ^^
#24 ok :)
tack förresten :D
åh jag vill jättemycket ha staden sunlit tides!!
Always <3
#28 den är underbar!!! helt klart värd varenda krona!!
#27 OMG vad sööt :D <3
#30 ja!! :D jag trodde bara att man kunde bli förtrollad till grodsim, men tydligen kan man ha det som ett hår om man blir stylad :D
#31 :O Måste testa!! :D
#32 om man har övernaturligt, så kan man börja jobba som stylist, ge sig själv en makeover, och bland hår med assesoarer finns det :D
#34 Jag har inte ens provat i Sunset Valley än, jag provade i en nedladdad värld. Ska testa att bada i Sunset imorgon, mwehe :3
#35: Det är jättegrunt där så simmen vadar i typ en timme (liiite överdriv då…) :)
#36 Okej :) Haha
#37: ;)
Den där expansionen ni snackar om, måste man ladda ner den ifrån nätet?
#39: Sunlite Tides? ja, den laddar man ner från thesims3.com, fast den kostar VÄLDIIGT mycket simpoints! :)
#40 tack för infon, då fortsätter jag om att leva utan den :-(
#41: jag har inte heller den, men vill jättegärna ha. Har inte tillräckligt med simpoints :( *host 24 simpoints* ;)