The Sims iFokus

The Sims

Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 1943 ggr
vemina
0

Uppdatering 1.42 - fungerar inte

Hejsan

När jag skulle uppdatera the sims 3 till 1.42 från 1.39 så tog jag bort allt installerat innehåll, la in alla originalfiler i systemsmappen (crackar spelet för jag orkar inte ta fram skivan varje gång) och gjort verkligen ALLT för att det ska uppdatera..

Har provat manuell patch också men jag får verkligen inte till det :( någon som har en aning om något jag kan ha missat?

varken patchen i startprogrammet eller manuellt fungerar, så det är inte filen det är fel på.

problemet är just det här "felaktig fil hittad" ifall ni inte förstod det :)

tack på förhand

Mitchika
0

Jag har aldrig haft det problemet förr, men andra har det. Det finns en jättebra artikel om problemet på Mod The Sims. Länkar till den här:

http://www.modthesims.info/wiki.php?title=Game_Help:TS3_Patching:Invalid_File_Error

CDcracks kan tydligen orsaka patchproblem. Om du inte vill hålla på att krångla med skivan varje gång så rekommenderar jag att du startar The Sims 3 via Origin. :)

Då behöver du inte skivan, för Origin är kopplat till The Sims 3s hemsida och ger dig möjligheten att ladda ner alla dina registrerade spel därifrån och spela dom utan skiva. :)

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

[SallysPigge]
0

Inte för att jag inte förstår detta med att krångla med skivan, vilket inte är ett krångel.

Men som dessa cracks är inte att lita på, men sedan har flera haft problem med denna uppdatering, dock en anledning till att jag inte våga uppdatera ännu.

Så testa Origin som Mitchika föreslår. :-)

vemina
0

Tack så mycket för svaren! Har sett att origin har mina spel, så det ska jag testa så fort jag läst på mod the sims! :)

tusen tack igen!!!

Mitchika
0

#3 Ingen orsak! :)

Jag hoppas verkligen att problemen löser sig. :)

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot