Simbot!
Jag är antagligen lite efter eftersom jag ännu inte haft en simbot i mitt hushåll. Nu tog i alla fall en av mina simmar det som livslång önskan, och nu fick jag lite panik eftersom jag först och främst inte visste om att man ska sköta om dom som man gör med simmar. Haha.
Dom ska äta skrot, hur går jag bäst till väga då? Vad anser ni om simbots? Nu är den liksom fast i min familj, lever längre än vanliga simmar och har ju till och med önskningar som vill bli uppfyllda… Behöver lite info och tips helt enkelt!
dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium 
Man kan gå till sopstationen eller vad det nu heter och leta skrot, eller så kan man rota i grannarnas soptunnor, där kan man hitta skrot :)
Personligen tycker jag simbots är lite jobbiga, skaffade en simbot en gång men hade lite väl mycket i familjen så den fick flytta. Men den fortsatte ringa till min sim heela tiden, haha!
Okej! Tusen tack! Tjorvade nog till det lite där, haha.
Ja alltså det var första intrycket, att det kändes som ett lite väl stort "ansvar" just nu. Har rätt stor familj som det är. Men den kanske sköter sig mycket själv, eller så får den helt enkelt flytta ut på ett tag :)
dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium