Banta sim?
Hej!
Jag undrar om man kan banta en sim som från början nästan är det tjockaste till ganska smal! :) Alltså om man tränar osv.. :)
Kanske ska påbörja ett projekt då.. Men vill inte prata mer om det då jag kommit på ideén själv och vill va den första som provar den satt..
Men ja, Kan man banta en sim? :)
Absolut kan du göra det. Men tänk på att blir simmen gravid om det är en kvinna du ska banta så blir hon inte pinnsmal direkt utan du får träna henne mer då.
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
#1 Okej vad kul! Då tror jag att jag ska påbörja mitt lilla projekt :D
Gör så =)
Jag gjorde en tjej som var väldigt kraftig för att se om jag kunde banta ner henne . Och det kunde jag =)
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
När jag skulle göra mitt test med att dränka simmar. Jag hade simmar i olika åldrar och storlekar. Den som blev sist kvar var den tjocka simmen, fast när det hela var över hade hon gått ner en massa i vikt.
Det ska finnas en tråd om det hela här någonstans.
Så svaret på din fraåga är ja dom kan bli smala av att träna. :-)
Jag hade en sim som var lite överviktig, inte jättemycket men jag lät henne träna sig smal. För att hon skulle hålla sig smal var hon tvungen att träna dagligen trots att hon bara åt när hon var hungrig. Så simmar kan också ha problem att få vikten att hålla sig borta.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Okej vad kul att det funkar då ska jag pröva! :D

Har också provat att göra tjocka simmar och låtit de träna sig smala. Jag skulle vilja prova motsatsen, att göra en smal sim tjock, så det blir nästa projekt :)
Jag har en sim som hela tiden får upp en meddelanderuta där det står att hon blivit smal, varje gång hon simmar eller badar bastu till exempel. Jojo-bantare kanske? :P

#8 Mina simmar brukar få det bara de simmar några gånger fram och tillbaka i poolen
#9 Samma här, går ner i havet och hoppar i så dyker rutan upp :)
Har också haft ett sånt projekt, dock tog det ganska lång tid innan hon kom från tjock till smal.
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.