Stäng av"fullscreen"?!?
Hur stänger man av fullscreen när man spelar sims 3? Så man kan vara inne på t.ex TSiF samtidigt som man spelar sims. Jag vet att det gick i Sims 2.
Det finns ju en kod, fullscreen off, men den fungerade inte för mig :( Finns det något annat sätt att att stänga av fullscreen än att använda koden??
Tacksam för hjälp!!
Agnes :)
Det går att välja bland dom andra skärmalternativen om jag inte minns helt fel.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Lånar en bild av emelze (tror jag stavade rätt nu). När du har Sims 3 igång så går du in på Alternativ och går på den första fliken där det är en skärm, som du ser på bilden. Där kryssar du ur rutan "Aktivera fullskärmsläge".
Medarbetare på Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."
Om du trycker på knappen med de tre punkterna (där man trycker för att spara spelet) och går in på alternativ, så får du upp en ruta med olika flikar. Gå in på den första fliken och nästan längst upp finns en ruta som det står "Aktivera fullskärmsläge" på. bocka av den rutan och tryck på acceptera! :)
är det så att du vill kunna ha sims igång men kunna göra annat samtidigt? som man kan göra med internet ( - )?
i så fall kan du klicka på alt och |<--- så kommer du tillbaka till vanliga särmen. --->| hoppas du fattar..
Medarbetare på Pokémon iFokus
TACK alla, ni förklarar jättebra :) <3
Annars kan man bara trycka på windows tangenten om man har pc så skiftar man spelet och internet tex.
Men detta ni förklarar har jag aldrig testat, får göra det någon gång. :-)
6# Jag har Mac annars hade det varit smart :)
#7 Oj då jag visste inte … 
Jag spelar på mac och då är det bara cmd (kringlan) och tangenten som ser ut såhär -->| :)
Ok :-)
#8 Det klart du inte gjorde jag har väl aldrig sagt det till dig förut ;) 9# Tack :D