Känslor för varandra
Jag har varit med om att syskon har frågat om mina simmar ska gå på balen tillsammans.
Dem två som har börjat fått känslor för varandra är halvsyskon och har samma pappa. Jag fattar inte hur det kan ha blivit så här? Det står inte att dem är pojkvän och flickvän men det står under Partner när man kollar i familjeträdet att dem är varandras partner dock står det bara den här vänskapssymbolen.
Vad innebär detta?
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Jag har fått samma tvist en gång, fast det var mor och dotter… :P Det blev himla krångligt eftersom mamman hade gort slut med sin man och dotterns pappa för att kunna vara ihop med dottern, vilket var lite udda.
Min sims pappa ringde och frågade om hon ville gå på skolbalen med honom. Och han var åldring. xP
()_()
(●‿●)
( )
( W )
( )
Åh gud, jag skrattar så jag dör! XD
Varför får inte jag vara med om såna saker för?! Eller, tja, jag kan ju om jag trixar lite med modsen, men det är ju mycket roligare när det blir oväntade buggar som orsakar det! XD
#2 Kanske pappan var orolig att ingen skulle bjuda dottern på balen och inte ville att hon skulle bli ledsen och tvingas gå dit själv…? XD
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
#3 Han bodde inte hemma hos dom eftersom han och mamman aldrig varit gifta. Men allt jag kan säga är att jag trixade lite med relationerna för att han var kändis och jag ville få upp kändisnivån på dottern.
Så dom hade aldrig träffats faktiskt. Kan säga att jag tröck "Nej" fort som tusan XD
()_()
(●‿●)
( )
( W )
( )