Jordbävning, meteorer o.s.v.
Har ett svagt minne av att man kunde drabbas av jordbävning i sims 3?
minns jag rätt eller inte? 
~mikkan
Dom enda gånger jag får jordbävningar i Sims 3 är när någon av mina simmar arbetar som Brandman. Då inträffar katastrofer som dom måste var med och rädda simmar i och hjälpa till. :)
Meteorer kan komma i Leva Livet, något som är riktigt oväntat och kan vara fruktansvärt förödande för t.ex Legacyfamiljer. :O
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
Oj har ingen anning! :o Man kan ju i alla fall bli träffad av en meteor :p
Hmm..har ju jobbat som brandman ganska ofta men det har aldrig hänt…tror det hände en gång direkt efter jag köpt sims 3 men aldrig därefter.
Meteorer har jag aldrig sett men hört talas om…hade varit kul 
Behöver man göra ngt speciellt för att det ska hända??
~mikkan
#3 Nej, inte vad jag vet. Jag har aldrig fått en meteor att träffa en av mina simmar… :(
SallysPigge, en av våra Medarbetare här på Sims iFokus, råkade ut för en! Under hennes Legacyutmaning, dessutom..! Världens chock, jättespännande och tragisk läsning. Det var det sista man väntade sig, kan jag lova! :D
En av mina simmar blev träffade av en meteor, precis när hon hade fått sitt första barn ..! :O Blev verkligen chockad! :P
Jag har råkat ut för meteorer flera gånger, en gång i min nuvarande legacy, som tur var hann jag flytta på min kära Trillian och hon levde i säkert en hel dag till innan hon dog av ålder :P
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Haha ooh hade varit sjukt kul ju!! Mina dör alltid av ålder/drunkning/brand……hade vart kul med något annat haha =D
Får hoppas att det händer något någon gång…ska ju komma nya sätt att dö på med årstider så det kommer väl lite spänning med det
~mikkan
#7 Det finns tonvis av roliga sätt att dö på i Sims 3! :D
Dö av elchock, när dom försöker reparera elektriska maskiner med för låg färdighet i Händighet, till exempel. :)
Dö av svält ger rosa, fina spöken. :D
Mumiens förbannelse kan döda en sim också, om man har Destination Världen och hamnar i slagsmål med en mumie!
Plus en hel del andra roliga dödsorsaker som kommer med olika expansioner. :)
Har faktiskt aldrig hänt mig att någon dött av elchock hur mycket jag än försöker!! Hur ohändig jag än väljer att dom ska vara
Har till och med fått dem att kissa på sig där dom väljer att meka men icke….
~mikkan
#9 Det gäller att ha otur. Stöten kommer när man minst anar det. Alla mina simmar dör alltid när dom mekar med något… 
Hade varit kul med typ oväntade dödsfall…inte såna man framkallar själv
hoppas dom gör några fler roliga död…ar? med årstider=D
~mikkan
#11 Man kanske kan frysa ihjäl på vintern? :D
Eller dö av sjukdomarna som kommer…
~mikkan