The Sims iFokus

The Sims

Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 4110 ggr
neasfotografier
3

Spelet stängs ner

Vet inte om det är någon som skrivit om det här förut. Isåfall ber jag om ursäkt för dubbelpost.

Hursomhelst, när jag spelar mitt Sims 3 så kan det helt plötsligt stängas ner och så kommer det upp en felmeddelande-ruta där det står något på engelska (kan inte riktigt komma ihåg vad. Men det frågar i alla fall "Do you wish to debug it?" Jag kan trycka Nej och Ja, och tror att jag tryckt ja varje gång, och då stängs spelet ner. Är inte säker på om jag provat att trycka nej någon gång, så kan inte svara på vad som händer då.

Är det bara jag som har det här problemet?

Jag spelar på min MacBook Pro.

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

JossiMelon
0

Har också det problemet. Det verkar vara ett problem för folk med Mac som inte alla verkar kunna lösa.
Du kanske kan få ut något av den här tråden :

http://www.modthesims.info/showthread.php?t=444008&c=1&ht=&page=3&pp=25#startcomment

Jag har prövat en lösning. Spelet har inte krashat än. Men törs inte säga än att det inte kommer göra det igen.

neasfotografier
0

Tack för tipset! Ska kolla in där.

Hittills så sparar jag så ofta som möjligt. Typ så fort det hänt något "stort" typ att man får en befordran eller något sånt.

lillysam
0

Det händer på min MacBook Pro också, jag har alltid tryckt nej, och då stängs det också ner. Ibland (väldigt ofta) så stängs mitt sims ner. Det händer oftast att spelet hackar och så bara stängs det ner och står typ "Sims 3 avslutades oväntat" och så får man typ trycka på ignorera och öppna igen..

Om någon hittar en lösning om att förhindra detta snälla säg till!

neasfotografier
0

Efter att jag upplevt ungefär samma sak med min MacBook Pro så brukar jag försöka spara så ofta jag kommer ihåg det. Eller när något "viktigt" hänt.

Har kollat runt på internet och läst om de som haft liknande problem men inte riktigt hittat någon som har kunnat lösa problemet. Dock händer det inte så ofta för mig längre. Men vill inte ta något förgivet så sparar ändå ofta.