The Sims iFokus

The Sims

Etikett: fusk
Läst 5228 ggr
lillysam
1

Hjälp med fusk

Jag undrar om det fanns något fusk för att få simmarna helt återställda, så att de mår helt bra helt enkelt. Ingen hunger, full energi och så. Jag tror jag har sett det någonstans men vet inte längre.

Sen undrar jag också hur hästar kissar? 
Jag är ny med TS3 husdjur och har nyss skaffat en häst. Den bara står där i sin box om nätterna och kissar aldrig. Måste den kissa i hagen? :O

SimsBrooke
0

För att kunna dra upp all energi.

Ta upp fuskrutan genom att trycka på shift och ctrl och c tryck ner dessa samtidigt och skriv in Testingcheatsenabled true och tryck sedan enter och så kan du dra upp alla mätare manuellt =)

Hästar kissar både i hagen och i boxern. Vill du att hästen ska kissa i boxern så kan du trycka på hästen och göra så den kissar där =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

lottis98
0

Du kan skriva in testingcheatsenabled true och bara dra upp behoven.

När hästar kissar så ska det bara komma upp pixlar runt rumpan och så hamnar det en pöl nedanför. Det bör gå i boxen också. Testa att trycka på boxen och välj "Kissa".

lillysam
0

Tack #1 och #2

Glömde fråga hur gör man när man använder testingcheatsenabled true? Jag testade att använda det, men det händer inget. Drar man upp behoven med musen?

diesel92
0

tryck in ctl+alt+c så kommer fuskrutan ut. skriv in testingcheatsenabled true och sen enter.

Sedan kan du högerklicka på brevlådan (eller om det är vänsterklicka), har för mig man ska trycka in typ ctl men är inte säker.

Sedan klickar du på humör eller vad det finns som alternativ bland brevlådan. där kan man välja om man vill göra alla glada, eller göra det bestående. kommer inte ihåg exakt vad de står

lillysam
0

#4 Asså den brevlådan där dom får post och sånt eller? Och så skulle jag hålla in ctrl samtidigt?

myismyname
0

#5 Håll in Shift och klicka på brevlådan Glad

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

lillysam
0

#6 Okej tack! Det spelar väl ingen roll om man har mac? :P :)

myismyname
0

#7 Jag har inte testat spela TS3 på Mac, så jag vet inte, men jag tror inte det Glad

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus