Senaste speluppdatering 1.42
Visste inte vart jag skulle lägga det här, men är det någon mer än jag som blev överlycklig över alla grejer som kom med senaste speluppdateringen!? Bla. att simmarna nu kan simma i havet, trampolin, att den där äckliga galoppbuggen på nivå 10 är fixad, blueprint m.m.! Haha ganska random, men shit vad glad jag vart iallafall :D
Blueprint?
I'm so excited!! :D
Medarbetare på Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."
EN TRAMPOLIN ! :OOO omg !!! :DDDDD
jag har inte sett den :o
Medarbetare på Pokémon iFokus
Nu så!!! :D jag håller på att uppdatera nu :D
Medarbetare på Pokémon iFokus
Är det någon som vet om man kan göra egna ritningar(BluePrint), för jag hittar bara "färdiga".. :O
Preciiiis laddat ner den och ska nu in och bada!!! wihoo haha =DD
~mikkan
*Uppdatering pågår!*
Jippi! Men jag trodde att bada i havet skulle följa med Årstider!? Fast det gör ju inget att kunna göra det innan förstås, hehe 
Vad är blueprint? :0
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
#11 Blueprint är en ny funktion i spelet som kommer med Årstider.
Detta innebär alltså att istället bygga alla rum själva så är detta rum som redan finns och redan inredda. Så när du sätter ut rummen är dem alltså redan färdiga =)
Vet inte hur jag ska förklara på ett annat sätt.
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
#12 Huh? xP Jaja får uppdatera och se :)
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
Va!? Åh, vad kul! Fast mitt sims fungerar inte riktigt just nu och jag tror jag måste ominstallera det.
någon som vet om man kan göra egna blueprints, eller ladda ner färdiga? dem som finns är ganska få och det är ju lite tråkigt.
brukar inte kunna upptatera men ska försöka nu!! redigt trött på den där galoppbuggen!!!
// EE
#15 Det kanske kommer fler när årstider kommer. Annars tror jag inte man kan ladda ner färdiga tyvärr
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
#17 Jaa dt hoppas vi! 5 olika stilar är inte mkt… ://
Tänkte bara skriva att det har kommit nya mönstren, ifall någon skulle ha missat det! Inte värsta stora grejen men ändå :)