Lägga till i spel?
Hej !, jag har blivit medlem på the sims3 Exchange så jag har några frågor :
Hur får jag simponts ? . har inga )= !
när jag lägger ( eller ska lägga till ) en skapelse så kommer the sims 3 sidan upp !
( där jag startar mitt sims ! ) och jag fattar inte vad jag ska göra )=
Man måste köpa simpoints för riktiga pengar … :(
F**
Okej ) =
.
PUT! Ingen som kan hjälpa mig ? (=
Tar paus i artikelskrivandet och svarar. :)
Om det är Startprogrammet till Sims 3 som öppnas så är allt som det ska. Nytt innehåll som hämtas från Exchangetjänsten installeras i The Sims 3 via startprogrammet. :)
Det du laddar ner brukar hamna i fliken som heter "Nedladdningar". Där hittar du sakerna du laddat ner från Exchange (eller SimStore, om du köpt SimPoints) i en lång lista. Klickar du på föremålet så kan du sedan välja att Installera det i The Sims 3. :D
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
Okej , men när jag klickar på " lägg till spelet " så går jag till startporgramet och kollar nedladningar men föremålen är inte där ? )=
#5 När man klickar på "Lägg till i spelet" så brukar man bli förfrågad om att öppna startprogrammet så att innehållet kan laddas ner. Fick du den förfrågan?
Om inte, har du provat att stänga ner startprogrammet och öppna det igen för att se om filerna dyker upp då?
Alternativt, har du provat att lägga till filerna i spelet en gång till?
det har jag provat . och det kommer inte upp en fråga 
#7 Hmm…
Du skrev att: "när jag lägger ( eller ska lägga till ) en skapelse så kommer the sims 3 sidan upp !"
Det ska det göra. Händer inget mer sedan? Ger du det chans att ladda lite?
När jag har klickat på en skapelse " lägga till i spel " så kommer the sims 3 start pogramet upp och då kollar jag på nedladningar och sakerna är inte uppe ( = ( skrev inte så tydligt hehe )
#9 Okej, låter skumt. Ställer ett par frågor till, om det är okej. :)
Först och främst, har du kollat så att du har alla expansioner som krävs för att kunna spela med det nedladdade innehållet? Vissa föremål, simmar och kläder behöver en viss expansion för att fungera. Det brukar stå på deras beskrivning.
Är du inloggad på The Sims 3s hemsida när du försöker ladda ner? Jag läste att du precis blivit medlem, men är du inloggad också?
Har du uppdaterat spelet till senaste patchen? Det kan behövas för att använda både Exchance och SimStore ordentligt.
1. Jag kan försöka igen ;)
2. ja jag är inloggad
3. ja jag har uptraderat
!
Put
#12 Det gick alltså inte när du försökte igen?
Exakt
!
Man kan ju ladda ner sakerna manuellt också och lägga in dom för hand så att säga.