The Sims iFokus

The Sims

Etikettlegacy-och-historier
Läst 3350 ggr
Lurvboll
3

Familjen Rain

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag skapat en ny Legacy då den förra blev stannad. Denna gång är det Ashley Rain Legacyt startar vid. 

Hennes egenskaper är, Festprisse, Kockbegåvning, Flörtig, Djurälskare och Atletisk (Hon älskar att simmaa ;)) Hon flyttade hit från Sunset Valley och har sin egna stil på saker och ting…

I give you all my love, rabbits...<3

Lurvboll
1

För en första dag i en ny stad hade det hela gått utmärkt. Först hade hon tagit ett dopp i den allmänna poolen och efter det strosat runt i olika parker där hon sen i sin stora förtjusning sett glassbilen väl parkerad och gick genast och köpte en glass strut.

Lurvboll
0

Men att bara springa runt i stan och nöja sig då det var ont om pengar gick inte och hon bestämde sig för att börja jobba inom Kockbranchen. Så, första dagen gick bra, inte så många tallrikar fällda i marken som hon trott men sliten och trött då Ash kom hem igen.

Men vad var det för blå bur som stod på gården? Det var en fågelbur som innehöll en blå gul ara, vem hade skickat henne denna? Iallafall blev hon mycket glad över det nya sällskapet!

saffran123
0

Följer! :) Har inte varit inne här på flera månader för min dator krashade, men nu kör jag igång igen! ;D

//Fanny Cool

Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!

'Live, Love and Laugh when you are young'

Gerbilles
0

Följer! :D

Jolinn
0

följer

Zorro_Tiger
0

Föööljeeer! :D

"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"

Lurvboll
0

Kul att så många vill följa! ^^

Då äntligen de lediga dagarna kom och Ashley fick ta och hitta på något att göra valde hon att ringa Zacke Piskan som var hennes chef. Man säger ju att det är ju bra att ha bra relation med chefen… Och hanverkade vara trevligt sällskap och Ashley skulle inte ha något emot att träffa honom fler gånger……

Lurvboll
2

Vi glömde helt bort att presentera Ashleys nya kamrat lite närmare. Hon har döpt honom till Lory. Och hänger med lite var stans och snappar upp ord från lite överallt, som han slänger ur sig, på lämpliga och mindre lämpliga ställen.

[lillakaninen]
1

Fööljer :D

Lurvboll
1

Äntligen har Ashley skrapat ihop tillräkligt med pengar för att bygga lite väggar och tak till ett litet hus. Ash är otroligt nöjd med sig själv fast Lory verkar lite trumpen av att inte få flyga fritt av och an utomhus längre…

Lurvboll
0

Ni minns väl Zacke? Ashs chef på jobbet. De hade träffats lite nu som då och eftersom Ash kände sig så ensam i sitt hus tog hon och frågade efter ett tag om han ville flytta in hos henne. Och han svarade glatt Ja på hennes fråga.

Lurvboll
0

Och ja.. det ena leder till det andra… Behöver jag säga mer…?

Lurvboll
1

Men vad nu? Har hon blivit magsjuk? Magen säger det iallafall! Bäst att ta ledigt från jobbet en dag…

Lurvboll
1

Nu förstår hon vart illamåendet kommit ifrån, hon är Gravid! Först blir hon förskräckt men snart går det över och hon känner sig lycklig av nyheten. Men vad ska Zacke säga om det hela?

Lurvboll
0

Då Zacke kommit hem från jobbet så tog hon och berättade om den stora nyheten. Och Zacke blev inget annat en glad, han ville så gärna ha ett barn i sitt liv. Bara de skulle ha råd att få byggt ett nytt rum åt den lilla babyn.

Lurvboll
0

Bebisen är på väg! Zacke skulle precis till jobbet då Ash måste ta och åka till sjukhuset, i snabb fart tog sig de sig dit. Då hon kom ut så bar Ash en liten flicka i sina armar som hon döpte till Emely. Emely fick egenskaparna **Älskar naturen och Konstnärlig. 

Eftersom hon började bugga så blev jag tvungen att åldra henne till ett småbarn.**

Lurvboll
0

Så här ser lilla flickan ut c: Hon fick ett par besynnerliga gula ögon och tycker hon ser en aning ond ut! ^^'

Lurvboll
0

Plötsligt en dag i det normala förvinner Zacke bort ett tag  och kommer sen med en häst. Ash förstod inte hur han hade tänkt det hela då de knappt hade råd med en barnsäng åt Emely och så går han och köper sig en häst. Men Zacke är fast besluten om att det här var det bästa han någonsin gjort. Ett sto vid namn Pommera har han tagit hem. Något som inte Ash visste var att Zacke hade 4 i färdigheten ridning.

KlaDkAkA!:D
0

följer :3

btw har också det där lagget med min bebisar hatar det vill ju spela med bebis… ;_;

Lurvboll
0

#19, Ja! Det är väldigt besvärligt.. ;/ 

Legacyt kommer pausas en liten stund då jag äntligen fått hem Supernatural och vill gärna utforska det lite! ^-^

Hallonsmurfen
0

följer :)

Medarbetare på Pokémon iFokus

Lussie
0

följer! :D