The Sims iFokus

The Sims

Etikett: ot-off-topic
Läst 1532 ggr
diesel92
0

Nej, nej, nej NEEEEEEEJ!

Uääääh! :( Denna dag har verkligen varit hemsk, hemsk och HEMSK!!! Dagen börjar med flickproblem som alltid en gång i månaden och inte dåligt dessutom. Mår skit så de skriker om de och hade planer p åatt åka och träffa en pojk idag. Men kan inte riskera något idag med tanke på vad det är för dag så det fick bli inställt.

Så därför sätter jag mig i goda nro och inväntar årstider. Men jag min dumma nöt upptäckte igår att jag beställt från elgiganten och inte cdon som jag annars alltid brukar beställa från! Alltså fanns chansen att det skulle komma idag ganska liten.

Mycket riktigt, posten kom för inte så länge sedan och de hade inte med spelet! :( Alltså har jag kanske tur så jag får det imorgon. MEN, då kanske jag ska iväg och har annars fullt upp då vi ska iväg på konsert på fredagen., :(

Som grädde på moset har jag fortfarande inget svar ang min telefon som valde att simma förra veckan. Kanske hade telefonen sett simmarna simma så den tyckte det var fubbigt!?

Så vilken rolig dag! Ingen telefon, ingen pojk att åka till, ont i mage och inget årstider!

Jag dööööör :(

[SallysPigge]
0

Gråter Låter inget kul :-(

Men din mobil har den badat? Plocka isär den och låt den torka. Kolla sedan om den fungerar med och utan sladd. Min dotter råkade it för samma sak och vi behövde bara köpa nytt batteri då den bara ville fungera med sladd.

Gerbilles
0

Lider med dig, har inte beställt det och måste vänta tills imorrn då det släpps i butikerna .. Rynkar på näsan Ush .. Så ser man alla trådar om Årstider!! Skrikandes

Men då kan jag passa på att göra läxor i alla fall! ;D

diesel92
0

1#: Det är iphone = kan inte plocka isär. Den fungerade efter badet men problemet är att batteriet dog kort efter av dåligt batteri och inget annat. Men risken för vatten i den är stor och bör därför lämna in den. Vågar inte sticka laddaren i den och in i väggen. Vatten + el = not good

2": Awh:. :( Bra med läxor iaf :)

[SallysPigge]
0

Klart du inte ska sätta in kontakten när den är blöt. Låt den torka tror jag att jag skrev … synd att den inte går plocka isär :-( Men hoppas det löser sig för dig :-)

diesel92
0

4#: vet inte hur lång tid man bör vänta. de säger en vecka men tänk om :O

vågar inte chansa som sagt. :/

BettaSplendens
0

Jag kanske är helt ute och snurrar men är det inte bra att lägga mobilen i ris (okokt då) för det suger upp vattnet eller något sånt? :)

diesel92
0

6#: Jo det har flertal sagt. Men det slutade med att det kom in ris i telefonen :O

[SallysPigge]
0

#5 Förstår att du vill vänta då du inte kan ta isär den. Visste inte att man inte kunde det. Kör Samsung och kan inte Iphone….

Nosen
0

Om batteriet går sönder på en Iphone så kan man inte byta ut det utan man måste köpa en helt ny Iphone.. Dåligt tycker jag…

Men dom har ju gjort det med flit, ganska smart kanske för att tjäna mer pengar på folk.

[SallysPigge]
0

#9 Usch vad trist :-(

diesel92
0

9#: Behöver inte vara att batteriet är sönder. Utan var så att batteriet tog slut då jag tidigare under dagen (innan händelsen) hade allt från 5-10% kvar. Så den dog inte pga vatten. Den är försäkrad så får se vad de säger. :/ Jag har dock redan väntat på svar i en vecka som aldrig kom, skickade in nytt igenom i måndags :/