The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-allmänt
Läst 3358 ggr
[xMondSy]
5

Årstider i handen!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är det! :D

SimsBrooke
0

Oh kul. Kommer dock inte kunna installera mitt förrän jag kommer hem runt 18 :(

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

emmajensennn
0

Den var ganska dyr va? ;)

You can't make a rainbow without a little rain

SimsBrooke
0

#2 den kostar 399:-

[xMondSy]
0

Jag gav 349 för den :) Men hade fått 50kr i present av cdon när jag fyllde år! :D 

Tråkiga bara är att man kan inte installera det via origin för att slippa skivan försen inatt. Men får köra med skiva så länge :)

emmajensennn
0

#3 aha, då var det ju inte så farligt ju ^^

You can't make a rainbow without a little rain

SimsBrooke
1

IHHH ja ghar mitt spel. Men kommer inte att installera det förräns min kompis är här.

kodex
0

Har noll kr just nu så kommer nog inte kunna köpa mitt förrän om 2 veckor :( Har dock förhandsbokat i affär för då får man 100kr i rabatt :)

[SallysPigge]
0

Får en känsla av att jag inte får mitt idag, men det gör inget då jag ändå inte hinner spela än. :-S

hanna-linnea
0

åååh! själv sitter jag och väntar på att mitt ska komma! :)

diesel92
0

Fick inget idag! Dåligt av elgiganten >.> Kommer aldrig mer beställa där ifrån., fattar inte vilken idiot jag var som lyckades beställa därifrån :O

Tokyo
1

Jag installerar just nu, ska spela i Sunset Valley och det ska vara vinter först.

Jag ska göra en vacker familj med barn osv, WOHOHOHOHOHOTIHIHIHO! :DDDDDDD

[WickedAlly]
1

Mitt är installerat och klart, kom i morse :)

Dock har jag några föreläsningar att ta itu med innan, men nu ligger det i alla fall där och är redo : )

Tokyo
0

Gissar dock på att det kommer sega väldigt mycket.. Längtar tills pappa köper en stationär dator..

Loveu
0

ååååå , så avensjuk hääär ;) , önskar mig i födelsedags present och hoppas på det bästa :D :D :D <3

[SallysPigge]
0

Ok det kom just men hinner inte spela det än .. :-(

Amandapanda
0

ÅÅÅÅH ! Just nu är jag sååååå avensjuk! Mitt kommer imorrn, När pappa kmr hem åååh !!!!! Kan ni lägga ut lite bilder hur festivalerna är och så sen :DDDD ? ♥

Gerbilles
0

Ska köpa mitt imorron, får göra alla läxor idag då så jag kan spela hela dan imorron, efter skolan förtås .. (; *Avundsjuk*

[WickedAlly]
2

#17 Bra inställning tycker jag att du vill bli klar med läxorna innan istället för att bara slappa fram tills du får spelet, sitter själv med studier just nu trots att Årstider sedan i morse är installerat på datorn. Skola först, det kommer man längst med :)

hanna-linnea
3

WIII! :D Nu kom det! :D

myismyname
1

Fick mitt idag också! Skrattande

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

Namiko
1

Har äntligen kommit hem och installerat, ska bara fixa lite middag innan jag börjar spela.

Blev dock lagom irriterad på praktiken. Hoppades att vi skulle sluta lite tidigt idag men arbetsledaren drog ut på tiden när vi skulle åka. När vi väl började röra oss hemåt så körde vi i diket. Kom hem en timme senare än vanligt, men nu får jag äntligen spela.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

[lillakaninen]
1

Såå himla glad :D Mitt hade kommit när jag kom hem efter skolan :)

[SallysPigge]
1

Dottern min har fått börja spela det idag, får se om jag tar en titt på det senare :-)

nadilda
0

Fick mitt idag, men är en julklapp så får inte spela det föräns jul! Tragiskt! Gråter Och har inte pengar nog att "köpa ut" det :(

Men en ännu bättre sak är att min datorladdare ko idag, så kan äntligen spela sims igen! :D

lottis98
1

Kom hem lite sent idag p.g.a bio med kompisarna, men gissa vad som låg och vilade innanför dörren när jag kom hem! ;D

Tokyo
4

ÄLSKAR att man kan åka skridskor på dom små "dammarna". :D

Amandapanda
0

ååååh vad jag läängtaaarr! Måste vänta till att köra tills fredag näre ääh heeeelg ♥ Då kan jag sitta uppe hela kvälln ;PP

tove.mcgrath
0

Jag ska köpa det i morgon :D

Misarn
2

Dom ringde från Gamestop idag, så imorgon får jag också spelet. Får betala 250:- allt som allt för dom hade extra erbjudande =)

Tokyo
0

#27 Längtar till helgen, då kan jag spela! :D

Amandapanda
3

Alla på hela sims iFokus kommer ju sitta fast limmade vid sims hela helgen Hahahaha xD

diesel92
0

31#: Inte jag helt och hållet ^^ Åker iväg till gbg på fredag och kommer inte förrens lördag då det ska firas brosan. = hela lördagen borta :/

Amandapanda
0

#32 Ajdah! Men då ksk du får äta tårtaa :D Hahahaha…

[lejdyga]
0

Viken stad är  ni i och spelar i ?

SimsBrooke
0

#34 För tillfälligt är jag i Sunset Valley men när jag kör med min legacy är det den staden som kom med husdjur :D

diesel92
0

Jag är i Riverview och spelar :D Då jag nu håller på med legacyt

Tokyo
0

#34 Jag är i en värld som jag laddat ner (som var helt tom), som jag sedan lagt till tomter och gjort som ett litet "centrum" i och så, så… ja.

Men jag började att spela i Sunset Valley igår ^^

Gerbilles
0

Jag spelar i Apaloosa Plains! :D

Amandapanda
0

ÅÅÅH! ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅ SUUUUR! Dom på Game hade gett oss fel spel, dom gav oss PLUS istället för Limited edition!!! ÅÅÅÅÅH ! SÅ J*VLA SUR JAG ÄÄÄR !!!!! UUUUSCH kan inte byta förrns imorrn då min pappa åkt på träning! ÅÅÅÅH !! SPRÄNGS SNART! Skrikandes

[KKlara]
0

#34: Sunset Valley :)

Gerbilles
0

#39 Va konstigt!! Jag som inte ens hade förhandsbokat fick limited edition! :/ Hoppas det löser sig sen! :)

Amandapanda
0

#41 Såå surt liktsom! Om mamma kommer hem innan 19.00 vilken hon inte tror så skulle vi åka inn till jakan och byta ;)) Men har någon koll på om man som 13 åring kan byta ut spelet ? ;///  För då kunde jag åka in och byta efter skuulan ;PP

[lejdyga]
0

ÅÅÅÅÅÅÅÅ!!! fick inte mitt spel idag heller  !! :@

nåja medans jag väntar  så lägger jag upp en bild :

Mitchika
1

Nu sitter jag med Årstider i handen också, trots att alla odds var emot! :D

Min underbara väninna hade koll på att Gamestop tog in förhandsbokningar ända fram till dagen innan releasen och att man då (om man förhandsbokade hos dom) fick spelet för 100 kronor mindre!

Så min väninna tog med mig till GameStop igår, lånade mig en 50-lapp till bokningsavgiften och sen kunde jag hämta ut spelet för 249 kronor idag. :D

Det kostade mig mina allra sista kronor, men jag är jätteglad! :D Hade det inte varit för rabatten så hade jag fått vänta ännu längre.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

Gerbilles
0

#42 Man borde ju få göra det .. Fast vet inte säkert .. Obestämd

tove.mcgrath
0

Yeey!! köpte det idag och har test spelat :) tyvärr kunde jag inte spela längre nu för jag har ett prov i morgon :( men sen är det helg!

Misarn
0

Jag jobbar hela helgen och kommer inte kunna spela förens på måndag :-/, men jag spelar i RiverView tycker den staden är jätterolig att spela i då jag behöver mycket stora tomter till mina hästgårdar hihi :-)

[Taxie]
0

Ska köpa det när jag ska till Ullared den 3 december (om dom har det) hoppas dem har det till bra pris! Skrattande

fiffeliffe
1

Äntligen mitt!

Cool

kodex
0

Nu har jag också Årstider trots att jag "inte hade råd"! Upptäcklte ju att de bara håller kvar de förbokade exemplaren i 48 h så jag var tvungen att skrapa ihop 200kr (TACK gamestop för att ni ger 100kr rabatt när man förbokar!!!!) och köpa det :) Ska väl ta o installera det snart ja mä :)

ramm5tein_
0

Det kom ingen ny stad med Årstider va? Sitter bara och funderar :)

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

lottis98
0

#51 Nej, det gjorde det inte… :/

ramm5tein_
0

#52 Okej! Tänkte så det inte var något tokigt med mitt spel bara :)

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

[Jagochminadjur]
0

Hur länge kommer årstider att finnas i affären? :/ 
Får inge pengar förrns nästa månad, och ser att det står ''Limited Edition''
Är det själva spelet som är limited eller är det något specielt i spelet?

Namiko
0

#54 Det är vissa saker i spelet som är limited, inte själva spelet. Så du behöver inte oroa dig.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

SimsBrooke
0

#54 Spelet kommer inte försvinna från marknaden utan det är en klubb man får med i limited edition. Så du kanske inte får Limited edition men du kommer ju få ett exemplar men kanske inte limited edition tyvärr.