Hjälp vad många! :P
Hej! Jag kom bara på att tänka en sak.. Jag har tagit jätte mycket sims bilder, Har dock "bara" ca 1500 bilder kvar för jag raderade nästan alla för någon vecka sedan då jag inteh ade plats för fler :P
Men just nu har jag ca 1500, Och jag började ta bilder för ca 1 år sedan, Men ni som spelat sims längre än mig och inte har raderat, Hur många bilder har ni då? o.O
Hihi bild på min gammla mormor som är en sminknörd :D
Ja jag fotar ju en del för mina Legacy och så men jag sparar aldrig några bilder
#1 Okej, :))
Jag har ca 1200 bilder, men har raderat nästan alla flera gånger :)
#3 Ja det blir så jobbigt att bläddra igenom alla! :)
Jag är väl uppe i runt 2000 bilder skulle jag gissa. Har dom sorterade i olika mappar med runt 100 bilder i varje så det är ganska lätt att hitta. Dock hör nästan alla bilder till min legacy och är tagna sen i somras.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
#5 Okej, Det är verkligen populärt med Legacy :)
Jag var aldrig några löst, trotts att jag spelar ofta
#6 Den vanliga legacy-varianten har jag inte mycket för. Jag blir grymt uttråkad av att spela på det sättet. Jag gör istället lite egna regler (som jag är grymt duktig på att bryta) och fokuserar på berättelsen. Älskar att skriva men brukar ha sån brist på inspiration, så att skriva om sims är jätteroligt för jag får kombinera två av mina favoritsaker. Det är ganska roligt att försöka få till bra bilder också, vilket gör att det blir väldigt många av dom.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Jag har inga bilder alls, och har spelat sen trean kom ut. Har fotat nån gång, men tar alltid bort dom när jag har visat dom.
//Jessie
#8 Jag brukar också göra lite annorlunda relger jag med :)