Less.......
Usch så less jag blir när allt bara stängs av utan förvarning….spelat i någon timme utan att spara, glömmer alltid bort att göra det….hinner såklart göra en massa roliga saker och poff, allt borta!
Blir alltid så tjurig efteråt haha, har ingen lust att spela alls efter det, speciellt inte på samma familj och behöva göra om allt igen.
Jag kan väl inte vara den enda som överdriver det såhär haha? 
~mikkan
ett tips är att ställa en klocka eller dylikt typ varje tionde minut eller varje kvart för att sedan spara varje gång klockan ringer.
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Mobiler har ju ofta larm med snooze på, vilket är praktiskt! :)
Sätter man på larm så är det bara att trycka på snooze efter varje larm, så blir man påmind var nionde minut tror jag det är. :)
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Vilken smart idé =D Ska försöka komma ihåg det nästa gång jag sätter igång spelet
~mikkan

I kons the feeling, inte roligt alls!
Det finns även en mod som påminner en att spara med jämna mellanrum. Då ställer man själv in hur ofta man vill spara. Tex kan den påminna var tionde minut, en viss timme i spelet osv. Jag ställde in den på varje natt i spelet så behövde jag inte spela om mer än en dag i värsta fall.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.