Fina bilder
Det finns många olika inlägg där vi alla kan lägga upp bilder på våra simar, här vill jag egentligen bara att vi fokuserar på fina bilder. Och då menar jag bilder som berör :) Det kan vara en ensam sim, flera simar, simmar och djur, vilka som helst! Bara bilden berör :)
Eftersom jag antar att många faktiskt tar bilder på inte bara roliga, hemska eller udda saker i spelet så hoppas jag att ni vill dela med er av några "fina bilder" :)
Jag kom och tänka på det då jag sjävl nu idag tog en så fin bild på min sim som födde tvillingar dagen innan hon sälv fyllde år och blev åldring. Bilden visar hur mycket en mor älskar sitt barn :)
Följer, kommer lägga ut lite bilder senare.
Medarbetare på Pokémon iFokus
Det fina med den här bilden är historien bakom. Hanna adopterade fölet Stjärna när hon var tonåring. Efter många år tillsammans då dom båda blev sviken och bedragen så har dom alltid haft varandra. Dom har alltid varit dom bästa vännerna. Tills Liemannen kom på besök och Stjärna dog. Hanna blev inte sig jälv efter det, trots hennes älskande make och deras två småtvillingar så orkade hon inte leva, ganska snart efter Stjärnas död så slutade även Hannas hjärta slå. Edvin, Hannas man, begravde Hanna bredvid hennes vän - Tillsammans även i döden.
jag har många fler men detta blir den sista, det är min hästs två tvillingföl :)
#28 kan man få tvillingföl???
#29 tydligen… Jag flyttade bara in ett hushåll som jag gjort i kvarteret och så fick hästen tvillingar av sig själv :)
Jaha ;)
Det här är nog min absoluta favorit bland känslosamma bilder. Det var den här bilden som fick min legacy att ta en helt ny vändning och i princip alla planer jag hade för familjen förändrades så fort jag tog kortet. I just den stunden går Liam från att vara konstant arg och elak mot alla till att inse hur mycket kärlek han har inom sig till sin fru och sina barn. För första gången i sitt liv ångrar han hur han har betett sig, särskilt mot Clara, och han blir otroligt tacksam över att hon stannat vid hans sida.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
En gammal, gammal bild på Eithan för länge sen! Eithan hade ett långvarigt förhållande med en trevlig kille (har glömt namnet) i Shang Simla, men efter att Eithan bett honom att flytta hem till honom så ville inte killen mer och gjorde slut.
Här på bilden så gråter han ut mot axeln hos sin bästa kompis i Shang Simla, som jag också glömt namnet på. Något jag inte visste att simmar kunde göra innan. :)
Rätt söt bild, tycker jag. :)
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
#35 vad sorgligt :(
Sapphire var en prinsessa i Älvriket. Men som den hopplösa romantiker hon e, så blev hon såklart kär i en människopojke och bröt då Älvrikets viktigaste regel. Umgås ALDRIG med människor och bli definitivt inte kära i dom! Hon blev därför utkastad ur Älvriket och får aldrig komma tillbaka.
Pojken vill inte ha nåt med henne o göra längre nu när hon hade förlorat sin prinsesstitel. Djupt sårad flyttade hon till Moonlight Falls och bor nu i en liten stenstuga med sin trogna enhörning Sea, som är den ända från Älvriket som fortfarande älskar henne ..
Bilden visar hur mycket en bästadjurkompis kan betyda för en om man är helt övergiven ..
Jag tycker alla miljöbilder är fina jag tar typ 1000 xD Hehe här eh en iallafall:))