Internet dejting
Årstider kom med funktionen Internet dejting! Upptäckte detta nyss, love it! Har saknat denna typ av funktion sedan ts2 när man kunde ringa spågumman! Har dock inte hunnit provat detta än, någon som har gjort de? Man kan även skriva kärleksbrev och mottaga sådana. Hihi, vad kul :-D
Ja jag har testat denna funktion.. Men det är mycket enklare och få en fråga om vad du undrar över så kan jag berätta utifrån det :D
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Nja, ville nog mest veta rent allmänt vad andra tyckte. En fråga dök upp dock, jag har hittat en som skickat mail till mig på dejtingsidan, jag har accepterat förfrågan men fattar inte vad som händer sen?
#2 Din sim skriver väl egentligen ett svar till personen somm skickat. Mer än så tror jag inte händer. Man får gå in och kolla efter meddelande lite då och då :D
Jag tycker det är en rolig funktion :D
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Jag ska testa de funktionerna sen! verkar jätteroligt och jag håller med dig om att man saknat spågumman sen tvåan, haha! Något jag reagerat på är att jättemånga simmar försöker bjuda ut en sen jag installerat årstider. De ba 'Vi verkar ha jättemycket gemensamt så jag skulle vilja lära känna dig bättre' eller något sånt. Och sen ringer folk man inte känner och frågar om man vill gå på dejt x)
#4 ja, man vart plötsligt populär ;-) Nu dök upp en grej, jag vart utsedd till vårbalens drottning tillsammans med ivy peanut. Någon som vet vad det innebär?
#5 haha ja precis ;-) Jag har ingen aning om vad det innebär men det lät jätteroligt!
#4 Ja det är roligt att den "funktionen" finns, att de kan bli extra intresserade av ens sim och att den vill bjuda ut en på dejt! hehe. Kan tycka ibland att det är så jäkla svårt att hitta en sim som inte har en partner eller som inte är helt och hållet oflörtig.
Men något jag märkte är att även simmar som HAR partners kan få upp sådär "att det är något speciellt" och att de ringer och bjuder ut på dejt. Schysst ;)
dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium 
#7 ja jag håller med dig! :-D Haha ja jag vet jag märkte det igår när jag spelade xD sen om ens simmar är trogna så får de upp en sån där… åh vet inte va det heter men typ som om det är fint dekorerat ger det plus i humör och om de är trötta eller stressade ger det minus i humör… i alla fall så då finns det en ny som heter trogen som ger typ 10-15 i humör :-) jag tror inte det här funnits förut i alla fall ;)
#7 håller med dig! Dessutom vill jag inte para ihop mina simar med vad som helst #8 jo, det här funnits förr, den kommer oftast efter en stund när man är trogen. Jag brukar få "evigt trogen" på mina simar
#9 jaha då har jag missat den :-)