The Sims iFokus

The Sims

Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 1412 ggr
Vargafrost
0

Buggad ljudfil?

Satt och spelade lite tidigare idag, och simmen lyckades med en befodran eller vad det var. Trudelutten spelades - och går nu på repeat. Avslutade och startade upp nu igen några timmar senare, det buggar fortfarande.

Idéer på vad som är fel och hur man löser det? Obestämd

Vänliga hälsningar
Jenny, sajtvärd på Agility iFokus
Driver även bloggen Hundtokiga

Michaela-N
0

Nej men vad jobbigt! Du får stänga av ljudet Oskyldig

Vargafrost
0

#1 Då går det ju inte att spela! Flört

Vänliga hälsningar

Michaela-N
5

#2 Haha. Jag har alltid ljudet avstängd, för jag blir så jädra förbannad på att simmarna sätter på stereon hela tiden, det är ju verkligen skitmusik dom tycker om alltså!

Dreamgoldery
0

kanske är nån fil som krånglar? OO kan ju bli filer som krånglar oså gör filen så ljud o frysning i sims börjar… haru mastercontroll elr liknade? för då kan man trycka på stadshuset osen Nrass / liknade namn osen staden oså återställ världen du spelar i . då ska allt va vanligt igen som den återställer helt så bugg o frysningar försvinner:'')

pistenbully
0

#3 haha! Ja, verkligen! Eller sätter sig vid datorn i tid och otid för att spela. Hatar det ljudet!

Vargafrost
1

#3 Finns en anledning till att jag gärna undviker både stereo och dator i mina familjer. ;)

#4 Helt nyinstallerat (ominstallation), så det är inga downloads alls för tillfället.

Vänliga hälsningar

Vargafrost
0

Var in och spelade på en annan familj nu, och där buggade det inte…

Vänliga hälsningar

Michaela-N
0

#6 Haha. Jo men dator måste dom få ha. Stereon låter jag nu ligga i någons ryggsäck och tar bara fram den när de har fest.