The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-expansioner-med-mera
Läst 1521 ggr
ramm5tein_
0

Vara ande?

Är det någon av er som har provat vara ande?! Har kommit fram till att andarna uppmärksammas ju inte någonting. De finns inte ute i kvarteret, de fokuserades inte alls på när Övernaturligt släpptes (tror jag) och jag har aldrig ens tänkt tanken på att vara en. Tycker det är konstigt!

Någon som har några tankar kring det eller som vill berätta hur det är att vara ande, vilka speciella förmågor man har osv? Glad

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

Mitchika
0

Min sim Eithan, när I Rampljuset släpptes och andarna dök upp i spelet, hittade en ande i en lampa som sedan släpptes fri från lampan och flyttade in hos honom. :D

Så jag har spelat en hel del med andar. Riktigt roliga simmar. Min tråd om det finns här på iFokus någonstans. :) Kan leta fram den om du vill se lite bilder?

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

ramm5tein_
0

Jaha! Så att samma typ av ande fanns redan då? För visste att anden i anden ur lampan fanns givetvis :) Ja, länka gärna!

Mitchika
0

Första tråden blev full, så jag fick starta en till. :)

Här har vi första delen av I Rampljuset: Eithan:  
http://thesims.ifokus.se/discussions/4fdc89e088f4724abd011d30-i-rampljuset-eithan

Här är andra delen, som jag planerar att fortsätta på: 
http://thesims.ifokus.se/discussions/4ff50908d4ebea3281000bc1-i-rampljuset-eithan-2

ramm5tein_
2

#3 Tack! Intressant :) Tycker andar verkar alldeles för underskattade… Så känner ett starkt behov av att skapa en ande-familj!! haha

Mitchika
0

#4 Andarna är jätteroliga. :D

Sonen till Eithan och anden Kim (som i sin tur ärvde andekrafterna :D) gick vidare till att få barn med Liemannen också… den familjen ballade ur totalt, men jag har så roligt med dom. XD :D

[SallysPigge]
0

#4 Låter spännande :-D

ramm5tein_
2

#5 #6 Kul! :) Jag funderar på att börja om med en legacy (igen, eftersom den senaste fick en enormt stor bugg) och köra i ande-anda? haha! Vad tror ni om det?