Hur tar man bort en uppdatering?
Efter senaste uppdateringen så vägrar mitt sims att starta, så jag undrar om det är någon söt själ som vet hur man tar bort en uppdatering?
Finns det verkligen ingenting jag kan göra?
Tyvärr känner jag inte till ett sätt som tar bort bara en specifik uppdatering. Den enda information jag hittar och har angående att ta bort uppdateringar är att ominstallera hela spelet.. :(
Använder du dig av Mods? Och i såna fall, tog du bort dom temporärt innan du lät uppdatera ditt spel?
Annars, har du Mods nu efter att du uppdaterat spelet? Vissa mods behöver uppdateras också när det kommer nya uppdateringar för att fortfarande kunna fungera. Bara skaparen av sagda mod/s kan uppdatera dom och det brukar komma ut en uppdatering på deras hemsida med en ny version av moden som är kompatibel med den nya uppdateringen. :)
Gamla, ickeuppdaterade mods kan orsaka så att spelet inte funkar annars.
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
Har installerat Årstider nu, så nu går spelet att starta. Men då var de nå jätte konstiga buggar. Så tog bort alla mina mods.
Nu funkar spelet som det ska! :D
#3 Varje gång du laddar ner en uppdatering och/eller installerar en ny expansion så måste du ta bort dina mods och uppdatera även dom. Annars ställer dom till med problem i ditt spel. :)
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows