The Sims iFokus

The Sims

Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 1282 ggr
acV
0

Varulv bugg?

Jag förstår inte, jag har sökt på youtube och allt möjligt men hittar ingen riktig lösning på mitt problem.

En av mina simsgubbar har jag valt att transformera till varulv via "Skapa Sim"-fusket, ja ni kan det där. Men jag får inte upp den där lilla extra rutan, där man får välja hur den ska se ut efter transformationen? Han kan inte heller transformeras, så jag vet inte hur jag ska gå tillväga.

Är det någon bugg eller vad är det som orsakar att min gubbe inte kan transformeras till varulv, trots att han redan är en?

Tacksam för svar :)

Mitchika
0

Om du använder ett fusk så är det inte konstigt att det inte alltid fungerar som man tycker att det ska. :)

Det är nog ingen bugg, bara något som blir fel i spelet när man försöker modifiera simmens levnadsstadie på det sättet. Jag har aldrig gjort det själv, så jag vet faktiskt inte hur det går om man försöker. Tydligen blir det krångel. :(

Även om jag skulle försöka så använder jag mig av Master Controller moden för att redigera mina redan skapade simmar som jag spelar med. Det brukar funka bättre då.

Jag spelar annars med varulvar just nu och jag har spelet uppdaterat och Årstider installerat. Märker inga buggar med dom. :)

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

Hallonsmurfen
0

Jag har märkt att vissa övernaturliga varelser kan man inte lägga till på simmen med hjälp av fusk, inte heller ta bort den.

Medarbetare på Pokémon iFokus

acV
0

#1: Hm, du har nog en poäng! Förstår dock inte vad du menar med Master Controller, vad är det för något? hahaha

#2: Så du menar då att det endast går att utföra detta genom att förvandla dom genom elixir och bett?

Mitchika
0

#3 Master Controller är en mod vars syfte är att huvudsakligen ge en mer kontroll över spelet. :) Men jag vet inte om ens Master Controller kan ändra simmars livsstadien efter att man börjat spela på dom.

Vore jag du skulle jag satsa på att bli biten eller köpa/brygga ett elixir. :)

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

acV
0

#4: Jaha okej! Hur använder jag mig av Master Controller då? :) Jo, jag ska testa och se om det fungerar först då :)

[Chokladmousse]
0

#5 Tror master controller gör det. Har använt mig väldigt mycket av den efter du berättade att du har den! MY TS3 IDOL!